Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en bekjent på snapchat, som i det siste har sluttet å svare. Ser at vedkommende stadig er pålogget eller har vært pålogget på snapkartet, men har sluttet helt å åpne meldinger og snap fra meg den siste uken.

Da kjenner jeg at jeg ikke gidder.

Det er vel opplagt at vedkommende bevisst ignorerer meg. Og da ønsker jeg egentlig ikke å ha kontakt.

Så, det er ikke galt av meg å bare fjerne denne «vennen» fra snap?

Anonymkode: 85fd6...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, slett hvem du vil. Jeg sletter alle jeg ikke har kontakt med, trenger ukke ligge noe mer bak enn dét. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter ikke folk i fra snap selv om de den siste uken gir lite respons, og håper ikke folk sletter meg heller på så tynt grunnlag. Føler sosiale media tar litt for mye over hverdagen vår. Istedenfor å slette kan du jo heller skjule mystory ? Men når det er sagt så kan det være grunner. Det kan være ting som skjer på privaten, jobb eller egen helse - det trenger ikke å ha noe med deg å gjøre. Jeg selv er kronisk usynnelig syk. Jeg annonserer ikke at jeg er det, ei heller når jeg er i en dårlig periode. Men jeg vil vise i snapkartet fordi snap også er et medium som blir brukt innad i familien. 

Anonymkode: 10c68...b2d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror personen allerede har slettet deg. Da blir alle snappene du sender stående uåpnet

Anonymkode: 85d5a...53f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør det du vil på snap. Og vennen din gjør også det. 

Jeg har venner jeg har sluttet å åpne snap fra fordi jeg spammes ned med bilder av frokost, husvask og alle andre 1000 kjedelige greier om alt i hverdagen. Jeg har null interesse av husvask og bilder av knekkebrød med ost (og barn). Kanskje vennen din har plassert deg i kategorien "kjedelige snap"? 

Jeg har heller ikke varsel på mobilen, fordi jeg orker ikke mer mas i hverdagen. Så jeg går glipp av mye. Det er ikke noe savn. Folk hverdagsbilder er utrolig kjedelig. Skulle ønske flere folk tenkte seg om litt før de la ut bilder på snap "har andre noe interesse av nok et bilde av en tekopp?" 

Jeg foretrekker å treffe folk i virkeligheten. 

Anonymkode: 3198d...ca4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...