AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg leste for litt siden en gammel nyhetssak som handlet om savnede barn. Dette fikk meg til å undersøke nettsider for savnede mennesker, deriblant nettsider fra USA. Så mange som er savnet, både barn og voksne. Tenk på alle de skjebnene..uff. Noen har kanskje valgt å forsvinne selv, mens andre har blitt revet bort mot sin vilje, fra sine kjære. Hjerteskjærende å tenke på! Tenk hvilken enorm sorg familie og venner sitter tilbake med.. I Norge er det også flere som savnes. Synes å huske at Åsted Norge sa at det var 33 stk. Mon tro hva deres skjebner var.. Nå får jeg sikkert ikke sove. Flere som tenker på sånt? Anonymkode: 7a559...951 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leste for litt siden en gammel nyhetssak som handlet om savnede barn. Dette fikk meg til å undersøke nettsider for savnede mennesker, deriblant nettsider fra USA. Så mange som er savnet, både barn og voksne. Tenk på alle de skjebnene..uff. Noen har kanskje valgt å forsvinne selv, mens andre har blitt revet bort mot sin vilje, fra sine kjære. Hjerteskjærende å tenke på! Tenk hvilken enorm sorg familie og venner sitter tilbake med.. I Norge er det også flere som savnes. Synes å huske at Åsted Norge sa at det var 33 stk. Mon tro hva deres skjebner var.. Nå får jeg sikkert ikke sove. Flere som tenker på sånt? Anonymkode: 7a559...951 Rettelse: det er mange fler enn 33, jeg må ha hørt feil. Anonymkode: 7a559...951 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Det hender. Mange triste skjebner der ute. Anonymkode: 1f45a...3a2
Anonymburker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Jeg har nok en kynisk side ved meg som ikke lar slikt prege meg. Men tragisk er det jo. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Er vel enklere å forsvinne i USA, da man som regel bare trenger å dra over statsgrensene for at de lokale myndighetene slutter å snakke med hverandre. Også enklere for seriemordere for samme grunn. Er nok mange av de rundt om som vi ikke vet om! Anonymkode: b96b5...847 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Nei, tenker ikke på sånt. Tenker på mer konstruktive ting. Du kan se musikkvideoen til Runaway Train da. Anonymkode: 5602d...57f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg leste for litt siden en gammel nyhetssak som handlet om savnede barn. Dette fikk meg til å undersøke nettsider for savnede mennesker, deriblant nettsider fra USA. Så mange som er savnet, både barn og voksne. Tenk på alle de skjebnene..uff. Noen har kanskje valgt å forsvinne selv, mens andre har blitt revet bort mot sin vilje, fra sine kjære. Hjerteskjærende å tenke på! Tenk hvilken enorm sorg familie og venner sitter tilbake med.. I Norge er det også flere som savnes. Synes å huske at Åsted Norge sa at det var 33 stk. Mon tro hva deres skjebner var.. Nå får jeg sikkert ikke sove. Flere som tenker på sånt? Anonymkode: 7a559...951 Ja, ser en del på ID kanalen å der har de mange saler med savnede, er mange fæle of mystiske saker. Memphis three er jo en typ slik sak! ellers er det så grusomt når saker handler om barn, tør ikke tenke på Hvor mange av dem som har havnet innen for menneskehandel o.l 😖 Anonymkode: 6fb32...cb1 2
tussi84 Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Det er klart det er synd på de pårørende som sitter igjen med tusen spørsmål som de noen gang aldri får svar på. De har ingen grav å gå til heller. De vet ikke om den savnede er levende eller død, selv om det siste er mest sannsynlig. Jeg håper i slike saker at de i det minste finner liket, så de som sitter igjen kan få en form for avslutning. (Med mindre de finner noen i livet) Når alt dette er sagt så er det ikke sånn at jeg tenker over dette så mye i daglig livet. Jeg får ikke gjort så mye med at Jim feks har vært borte i 10 år, eller at Laureen på 30 år forsvant etter en skogstur for 17 år siden.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Vi var på ferie i USA for et par år siden og leide bil. Langs motorveien var det såkalt «Amber Alert», altså lysskilt med etterlysning av savnede barn. Husker jeg var sjokkert over hvor mange slike skilt vi så. Anonymkode: 10b3f...8db 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Rettelse: det er mange fler enn 33, jeg må ha hørt feil. Anonymkode: 7a559...951 Vil tro de 33 er likfunn som ikke har blitt identifisert. Ellers er det rundt 1500 savnede personer i Norge. Noen av disse går jo langt tilbake i tid også. Anonymkode: dfd93...a47 3
Sylvelin Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 Så ekkelt at det er så mange savnede barn og personer. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 0.09): Vil tro de 33 er likfunn som ikke har blitt identifisert. Ellers er det rundt 1500 savnede personer i Norge. Noen av disse går jo langt tilbake i tid også. Anonymkode: dfd93...a47 Og de 1500 er de som registreres som savnet. (Barn av) asylsøkere etterlyses ikke og er ikke en del av den statistikken. Som oftest heller ikke barn av innvandrere som plutselig sendes til utlandet, enten de sendes til kjærlige besteforeldre, omskjæring, koran skoler eller tvangsekteskap med en 57-åring. Ikke alt dette vil være reelle forsvinningssaker, noen reiser på egenhånd tilbake til opprinnelsesland, eller de reiser videre for å prøve lykken et annet sted. Eller de går bevisst under jorda for å slippe utsendelse. Men mørketallene for både barn og voksne som utsettes for menneskehandel eller kanskje til og med drap, er trolig høye. Hvis jeg var seriemorder, hallik, trengte en ulønnet "hushjelp" eller tre, solgte babyer for adopsjon eller ønsket meg en privat sexslave, vet jeg hvilket miljø jeg ville jaktet i for å unngå å bli tatt. For disse barna (og voksne) er visst ikke verdt å lete etter...og det er så utrolig trist. Anonymkode: 46d38...de1
Chomsky89 Skrevet 2. juni 2021 #13 Skrevet 2. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 23.44): Rettelse: det er mange fler enn 33, jeg må ha hørt feil. Du har nok hørt om Uidentifiserte døde mennesker som er funnet i norge. Det var nylig 33, nå er det 32. Endret 2. juni 2021 av Chomsky89
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #14 Skrevet 2. juni 2021 Jeg tenker mer at de savnede personene er jo et sted, og håper jeg ikke går på liket/levningene når jeg er på tur😱 Anonymkode: 656f9...e04
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #15 Skrevet 2. juni 2021 Så på ID en dokumentar om ei som var savnet i over 20 år, så fant de henne. Hun hadde forsvunnet frivillig og funnet en ny mann og bosatt seg en annen plass. Anonymkode: 7e898...c70
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #16 Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker mer at de savnede personene er jo et sted, og håper jeg ikke går på liket/levningene når jeg er på tur😱 Anonymkode: 656f9...e04 Ja, det er jo mye viktigere om du kanskje møter på en død kropp enn at mennesker har dødd, og familie og venner savner dem. Anonymkode: 32ed5...9f9 2
Chomsky89 Skrevet 2. juni 2021 #17 Skrevet 2. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så på ID en dokumentar om ei som var savnet i over 20 år, så fant de henne. Hun hadde forsvunnet frivillig og funnet en ny mann og bosatt seg en annen plass. Det eksisterer faktisk "ganske mange" saker av denne typen. for 10år siden binget jeg unsolved mysteries(1987-2010) Fullt av ekstremt sære saker fra virkeligheten som "alle i norge" hadde vist om, hadde det skjedd i norge. Men det blir ikke brutalt nok til at det når igjennom til norsk media. Endret 2. juni 2021 av Chomsky89
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 Jeg bor alene i leilighet, huseier bruker huset som sommerhus. Jeg bor ved havet og skog. Med kun noen få naboer rundt meg og de er eldre. Jeg blir ofte redd når døgnrytmen min er snudd og jeg er oppe om natta å skal ut i mørket å røyke midt på natta, da tenker jeg på mye forskjellig, kanskje en morder kommer bak hjørnet? osv. Og så tenker jeg på alle de som er savnet, det er sykt ekkelt å tenke på. Vi lever i en syk verden Anonymkode: bbdf4...915
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 Lunaris skrev (41 minutter siden): Hva er ID-kanalen? identivigation discovery. Folk som forteller om sanne hendelser. Ting som har skjedd på ekte Anonymkode: bbdf4...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå