Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne også ha oppmerksomhet å sympati, siden alle andre her som lager tulletråder om ting som ikke er sant.

Får jeg en likes for denne?

Anonymkode: 409fe...d57

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og det er så utrolig morsomt å se hvor mange som går på disse trolle trådene som blir laget..

Trenger man hjelp? Finnes profosjonelle folk å gå til! prøv det.

AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 14adb...c88

AnonymBruker
Skrevet

Min største kjærlighet trengte mer enn jeg (Noen) kunne gi... bekreftelse...oppmerksomhet...gavmild...forståelse....men motstand....noe å bryne seg på...    Vi hadde bdsm som gjorde henne kjempedyktig og skikkelig stolthet hos meg da.. men eg er så lei meg for at ikke jeg kunne gi henne alt hun ønsket seg/ trengte.... det vet hun også at ingen kan, og men jeg vet hun elsker at jeg som den eneste som på ekte prøvde fordi jeg elsker henne så høyt og hadde troa. 

I dag kjenner jeg på sorg... jeg savner å møte henne i smug ...  trenger henne mer np enn noen gang ..  5minutters klem plaauatselig... ingen ord er nødvendig....hun vet..  hun vet at jeg forstår...vi er forbi det... 

.....oftest bare rett på intens orgasme...og så jobbe opp til enda mere... vi er som Lego...  sist sugde hun og jeg fingra...nå ønsker jeg å tømme meg så mange ganger jeg kan inni henne ved EL... håper på et mirakel... vi mista... ønskedrømmen er å få prøve på nytt.... jeg ønsker kun henne, perfekt mor. 

Please Lillemor, gi meg en klem, jeg trenger deg nå. Send mail, si når det passer... send pm hvis du ser det og ser det er meg.  

Jeg vet ikke hvordan du har det, men flott om du bare kan si det. Se forbi det drittet som kaster skygger... du mister meg aldri....husk det...

Vårt bånd har overlevd alt til nå, ikke skuff vennskapet. Be meg i det på en prat, jeg skal dit du vet, til helgen. Trenger bare å få bable noen minutter. Kan komme innom diskret, bare si kl så er det kun dere to der...og det er egentlig noe jeg vil gi in person...

Se forbi feider og sånt, jeg trenger ikke fortid, jeg trenger en som kan meg og skjønner alt jeg vil.  Jeg vil det du vil.

Evig takknemlig for alt jeg har fått dele uansett, så men det vet du... 

Håper du sender mail så fort som mulig..

Apropos sender noe i posten til deg i dag, ta posten sjøl på fredag.. 

(Herremin at det er mulig å ha et sånt et hekt... to år....masse juling.... enda sørger meg over henne... min grunn er enkel. Elsler henne, 1999 aldri sluttet....2014 min aller største drøm ennå...)

Anonymkode: 8b0d2...a54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg vil gjerne også ha oppmerksomhet å sympati, siden alle andre her som lager tulletråder om ting som ikke er sant.

Får jeg en likes for denne?

Jeg kan til nød synes litt synd på deg, pga dine skrivevansker. Take it, or leave it. 

Anonymkode: 6b136...4ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...