Mrs. B Skrevet 4. september 2005 #1 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Hvordan vasker man dette best mulig? De inneholder jo en slags skinne som man ikke kan ta ut.. kan man vaske de i maskinen? Ser ikke for meg at det blir helt rent om man vasker de for hånd (de lukter sur svette )? Blir veldig glad for tips. Endret 3. september 2007 av Mrs. B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. september 2005 #2 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg brukte å legge mine i bløt i biotex. Funket det. Om det fortsatt lukter svette, så skyll i eddik en runde. Ellers pleide jeg ikke henge meg så mye opp i det, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #3 Del Skrevet 4. september 2005 Legger de i grønnsåpevann over natten. Ungene mine går på Tae Kwon Do og der skal de ha beskyttere overalt. Men i grønnsåpevann over natten blir de helt fine og luktfri. Så skyller jeg det bare skikkelig i dusjen etterpå. Bruker gjerne badekaret til dette formålet, da får jeg gjort alt på ett sted. Og når de har åtte deler hver blir det noen deler. Så badekaret er supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå