AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg og kjæresten var ute og gikk en tur sammen i dag, og møtte tilfeldigvis på hans eks, moren til barnet han har fra før. Jeg har hele tiden fått inntrykk av at hun tar det helt greit at han har truffet en ny. Jeg har møtt barnet, og kommer veldig godt overens med det, men jeg har ikke hilst på moren før. Det kom jo litt brått på at hun plutselig var der, men jeg tenkte at jeg måtte nå hilse på henne, når vi først møttes. Problemet var bare at hun ikke ofret meg så mye som et blikk, og da følte jeg det ble feil og skulle ta initiativ til å hilse, når hun så tydelig ville overse meg. Hun stoppet for å snakke med kjæresten min, og jeg ble bare stående å se dum ut. Nå i ettertid har jeg tenkt at jeg vet neimen ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette videre? Vi må jo hilse på hverandre en gang, men nå følte jeg det hele bare ble skikkelig dumt. Kanskje jeg burde snakke med kjæresten om det, kanskje eksen ikke tar situasjonen så greit som jeg har fått inntrykk av allikevel. Hva ville dere gjort, om dere var den nye dama? Jeg vil jo veldig gjerne ha en god tone med henne, etter hvert, men vil samtidig ikke gjøre noe for å gjøre ting vanskelige for henne. Anonymkode: aab4d...538 1
KatteLatte Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hvorfor introduserte ikke kjæresten din deg? 37
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Snakk med kjæresten og inviter hun på en kopp kaffe neste gang barnet skal til dere. Da trenger ikke møtet vare så lenge, men det er alikevel positivt med litt mer småprat. Anonymkode: 40f9f...810 2
Miah Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Kanskje hun syntes det var litt ubehagelig og merkelig, og at hun derfor ble litt rar. Det er jo kanskje en spesiell situasjon for henne. Kanskje hun ventet på at kjæresten din skulle introdusere henne? Det er jo det som hadde blitt mest naturlig, og ikke at hun er den som må ta initiativet til det. Dette her trenger ikke nødvendigvis bety noe særlig, tenker jeg. 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Kanskje har hun ingen interesse for å bli kjent med deg? Dere må ikke ha kontakt (eller ha en god tone). Kan forøvrig aldri tenke meg hun syns det er vanskelig, heller unødvendig.. La det gå tenker jeg. Anonymkode: 78ad5...280 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Når ble det slutt mellom dem? Og hvor lenge siden er det siden du kom inn i bildet? Hun tror kanskje ikke du vil bli viktig helt enda? Anonymkode: c9f0f...47a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Kom vel litt brått på da og hun rakk ikke samle seg til å snakke med deg. Hvis hun snakket med han kunne vel også du tatt initiativ til å si noe eller? Ellers er kan det være hun ønsker å vente med å ta deg inn i varmen til hun ser dette er ett seriøst forhold. Anonymkode: 6ff7f...42e
Ariadne# Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Er jo uten tvil kjæresten din som burde introdusert dere for hverandre 15
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Det var kjæresten din som skulle ha introdusert dere - ikke hun. Jeg kan forstå henne, og jeg kan forstå deg. Han hadde jobben med å gjøre dere begge mer komfortable i situasjonen og han feilet fullstendig. Anonymkode: e612f...7d9 12
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kanskje har hun ingen interesse for å bli kjent med deg? Dere må ikke ha kontakt (eller ha en god tone). Kan forøvrig aldri tenke meg hun syns det er vanskelig, heller unødvendig.. La det gå tenker jeg. Anonymkode: 78ad5...280 Såklart må de ha kontakt. Ts er sammen med barnefar, og med det er de nødt til å kunne kommunisere med hverandre. Anonymkode: 40f9f...810 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 KatteLatte skrev (1 time siden): Hvorfor introduserte ikke kjæresten din deg? Tenkte jeg også. Veldig spesielt at kjæresten din ikke gjorde det... Anonymkode: 41cbb...c77 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 Hvilken (bort)forklaring ga kjæresten din på hvorfor han ikke introduserte dere for hverandre? Anonymkode: a9871...d52 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #13 Skrevet 11. mai 2021 Helt naturlig, jeg ville heller ikke ha hilser på BF- sin nye kjæreste, hvis jeg var henne. Når det er sagt, kan det tenkes at hun ikke visste hvem du var? Hun har kanskje kun sett deg på bildet, men koblet det ikke helt og tenkte du kanskje bare var en venninne? Isåfall burde kanskje typen din ha introdusert deg. Snakket ikke du og han om treffet etter dere gikk? Sa han ingenting? Sa ikke du hva du tenkte om situasjonen til han der og da? Anonymkode: 624a7...bc4 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 Jeg hadde aldri ikke hilst på en som har møtt barnet vårt. Anonymkode: 659c1...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #15 Skrevet 12. mai 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde aldri ikke hilst på en som har møtt barnet vårt. Anonymkode: 659c1...2c3 Trenger du briller? Anonymkode: 49538...7eb
AllahBallah Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 Ja, denne opplevelsen var vel deilig for deg og sinnet ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 Kjæresten din hadde ansvaret her. Han burde jo ha introdusert deg! For en dott! Anonymkode: 0afb2...cb6 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #18 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Såklart må de ha kontakt. Ts er sammen med barnefar, og med det er de nødt til å kunne kommunisere med hverandre. Anonymkode: 40f9f...810 Hvorfor? Jeg har ingen kontakt med bf samboer. Anonymkode: 78ad5...280 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #19 Skrevet 12. mai 2021 Jo hun burde iallefall møtt blikket ditt og smilt slik at du fikk muligheten til å helse,men tror dette var vondere for henne enn hun hadde trodd. Krysseer fingrene for at det går seg til. Det har det desverre ikke gjort hos oss etter 15 år. Anonymkode: a7b41...7ed
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #20 Skrevet 12. mai 2021 Enig med hva mange sier her om at det var kjæresten din som burde introdusert dere. Jeg sliter selv etter bruddet med tidligere samboer, og har absolutt null interesse av å hilse på/treffe eksen min sin fremtidige partner (selv om vi nå ikke hadde felles barn da), så kan godt forstå kjæresten din sin eks (selv om det ikke nødvendigvis var vondt ment fra hennes side). Anonymkode: 49ecd...f2e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå