Ellisiv Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Jeg så akkurat filmen, og gråt nesten sammenhengende gjennom filmen. Den rørte meg virkelig sterkt og dypt! Jeg pleier ikke gråte av filmer, men denne slo meg helt ut! Huff så grusomt.
Lillesøster Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Jeg holdt lenge på å psyke meg opp for å gå på den. Jeg har en slik tanke om at dette er noe man bør se, for å skjønne litt mer om menneskeheten. Jeg grudde meg lenge og utsatte filmtittingen. Helt til jeg havnet i en diskusjon der noen fortalte meg at jeg bør beskyttet meg litt mer mot denslags. Så jeg utsatte det litt, kanskje jeg en gang tør leie den hjemme.
Gjest z Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Enig, sterk film. Jeg var på et møte med flyktninger fra Rwanda i etterkant, og det verste med det hele er jo at det vi ser i filmen ikke på noen måte kan gjenspeile hvor ille det faktisk var. Det var altså enda verre i virkeligheten ...
Ellisiv Skrevet 4. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2005 Den satte i gang masse tanker hos meg! Jeg er opprørt over hvordan verdenssamfunnet kunne stå på utsiden å se på disse grusomhetene som skjedde! Filmen viser jo de heldigste, de som ble beskyttet. Kan ikke forestille meg hvor ille det var. Hvor mye lidelse landets befolkning ble utsatt for. Jeg er glad det blir lagd slike filmer! Anbefales på det sterkeste å se! den setter vår egen hverdag i litt perspektiv mens det i vårt land akkurat nå pågår debatter om lavere skatter og avgifter på bensin, alkohol ol. Bare et lite sukk fra meg
LilleMy Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Enig, en meget sterk film - en som kanskje burde vært brukt i skolen for de litt eldre elevene....
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Ja det var en utrolig bra film. Anbefaler virkelig andre å se den, men sitt klar med lommetørkle
Gjest Madeleine Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 Tror det er en av de beste filmene jeg har sett og den er skikkelig sterk å se. En film som absolutt gjorde noe med meg, helt utslitt etterpå og lommetørkle anbefales hvis en skal se filmen. Helt grusomt, men virkelig gripende film.
Gjest lurven Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 en veldig sterk film ja. gjorde sterkt inntrykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå