AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg tok i dag en clearblue ukesindikator, og jeg er ca. 8 dpo. i følge bruksanvisninga burde jeg ventet, men måtte bare sjekke. Den kom som ikke gravid. Er det da stor sjanse for at jeg tok for tidlig (er egt ganske sikker på at jeg er gravid), eller tar jeg kanskje feil? Anonymkode: d07c7...fbd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hva kommer mistanken om at du egentlig er sikker på at du er gravid av? Og ja, 8DPO vil stort sett være for tidlig. Anonymkode: d0951...c1c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Det står vel på pakka, men om jeg ikke husker feil, så er det liten sjans for positiv test før 4 dager før IKM. Regner med at du er ca.6 dager før IKM? Da kan du mye mulig være gravid selv om testen var negativ nå. Lite vits i å teste så tidlig. Anonymkode: aca59...020
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva kommer mistanken om at du egentlig er sikker på at du er gravid av? Og ja, 8DPO vil stort sett være for tidlig. Anonymkode: d0951...c1c Har hatt en del symptomer som kan tyde på graviditet, og har også tatt en del teststrips hvor en svak strek har kommet fram. Problemet er at jeg stoler ikke fullt på disse billigtestene. Vet selv at det er tidlig, så får nok bare vente noen dager til.. Anonymkode: d07c7...fbd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det står vel på pakka, men om jeg ikke husker feil, så er det liten sjans for positiv test før 4 dager før IKM. Regner med at du er ca.6 dager før IKM? Da kan du mye mulig være gravid selv om testen var negativ nå. Lite vits i å teste så tidlig. Anonymkode: aca59...020 Ja det stemmer. Ca. 6 dager før IKM. Har dere noen tester å anbefale? Som ikke er av de dyreste, men som likevel er sikre. Anonymkode: d07c7...fbd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 8 DPO har jeg verken fått symptomer eller positive prøver, så du er i så måte et unikum. Anonymkode: 177e1...685 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Jeg vinne ventet ett par dager til ❤️ Er slitsomt å drive å teste seg hele tiden, spesielt om testen er negativ.. Anonymkode: 1f72f...2cf
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vinne ventet ett par dager til ❤️ Er slitsomt å drive å teste seg hele tiden, spesielt om testen er negativ.. Anonymkode: 1f72f...2cf Er ekstremt slitsomt, men klarer likevel ikke vente. Anonymkode: d07c7...fbd
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Rart hvor mange «symptomer» man kan kjenne etter om man virkelig kjenner. Vent et par dager og test på morgenurin. Og strimmeltester er ikke noe dårligere enn digital. Anonymkode: 3ee81...c48 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ekstremt slitsomt, men klarer likevel ikke vente. Anonymkode: d07c7...fbd Allerede i morgen bør det være klarere. Men hvilke sikre symptomer er det du har fått? Jeg har vært gravid to ganger, og ikke fått et eneste symptom før etter IKM, som ikke like gjerne kunne vært symptom på kommende mensen. Anonymkode: 177e1...685
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Allerede i morgen bør det være klarere. Men hvilke sikre symptomer er det du har fått? Jeg har vært gravid to ganger, og ikke fått et eneste symptom før etter IKM, som ikke like gjerne kunne vært symptom på kommende mensen. Anonymkode: 177e1...685 Da skal jeg teste igjen i morgen. Sikre symptomer vet jeg ikke om jeg kan kalle det. Men har blant annet hatt ekstremt! ømme og såre bryster, noe jeg aldri pleier å ha. Jeg tror også jeg hadde implansjonsblødning, da jeg har opplevd mensmurringer og lett blødning (den har stoppet) Jeg skal som sagt ikke ha mensen før til mandag ca, så stusser jo litt. Føler meg også slik som forrige gang jeg var gravid, men kan jo selvfølgelig være mye som sitter psykisk her. Anonymkode: d07c7...fbd
Anonymjenta2000 Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva kommer mistanken om at du egentlig er sikker på at du er gravid av? Og ja, 8DPO vil stort sett være for tidlig. Anonymkode: d0951...c1c Har hatt noen symptomer som kan tyde på gra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå