AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Altså, jeg skal møte eksen sin nye dame i morgen, etter eget ønske da hun vil spille en rolle i mitt barn sitt liv fremover. Jeg føler meg ferdig med eks, og det har vært slutt i mange år, der vi har vært gode venner. Men i kveld kjenner jeg likevel på en vond klump i magen, og er redd får å få en uønsket reaksjon på å se de to sammen. Anonymkode: 1c27c...b65
Gjest kruspersilletaco Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Lykke til! Får prøve å mentalt forberede deg på å møte barnets nye lærer/trener eller noe. Og sette av tid til å være litt alene etterpå. Det går nok bedre enn du tror! Håper hun er hyggelig og grei, og vil barnet ditt alt godt
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 kruspersilletaco skrev (Akkurat nå): Lykke til! Får prøve å mentalt forberede deg på å møte barnets nye lærer/trener eller noe. Og sette av tid til å være litt alene etterpå. Det går nok bedre enn du tror! Håper hun er hyggelig og grei, og vil barnet ditt alt godt Tusen takk for fine gode ord 🥰 Anonymkode: 1c27c...b65 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Hun har overtatt alt det du ikke likte så godt ved ham også, dette går helt fint 😊 Anonymkode: d9bdf...2b9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har overtatt alt det du ikke likte så godt ved ham også, dette går helt fint 😊 Anonymkode: d9bdf...2b9 Hehe, ja det er veldig sant . Takk for oppløftende ord. Det skal jeg huske på 😊 Anonymkode: 1c27c...b65 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Hvorfor skulle du det? Jeg hadde tenkt (og tenker forøvrig om bf samboer): stakkars henne som må tilbringe livet med den late mindre begavede kronidioten. 🙈 Jeg er så glad det ikke er meg! 🎉😁 Anonymkode: 09e12...acf 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle du det? Jeg hadde tenkt (og tenker forøvrig om bf samboer): stakkars henne som må tilbringe livet med den late mindre begavede kronidioten. 🙈 Jeg er så glad det ikke er meg! 🎉😁 Anonymkode: 09e12...acf 👏👏😁😂 Anonymkode: 1c27c...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå