Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg skal møte eksen sin nye dame i morgen, etter eget ønske da hun vil spille en rolle i mitt barn sitt liv fremover. Jeg føler meg ferdig med eks, og det har vært slutt i mange år, der vi har vært gode venner. Men i kveld kjenner jeg likevel på en vond klump i magen, og er redd får å få en uønsket reaksjon på å se de to sammen. 

Anonymkode: 1c27c...b65

Videoannonse
Annonse
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Lykke til! Får prøve å mentalt forberede deg på å møte barnets nye lærer/trener eller noe. Og sette av tid til å være litt alene etterpå. Det går nok bedre enn du tror! Håper hun er hyggelig og grei, og vil barnet ditt alt godt 

AnonymBruker
Skrevet
kruspersilletaco skrev (Akkurat nå):

Lykke til! Får prøve å mentalt forberede deg på å møte barnets nye lærer/trener eller noe. Og sette av tid til å være litt alene etterpå. Det går nok bedre enn du tror! Håper hun er hyggelig og grei, og vil barnet ditt alt godt 

Tusen takk for fine gode ord 🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har overtatt alt det du ikke likte så godt ved ham også, dette går helt fint 😊

Anonymkode: d9bdf...2b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har overtatt alt det du ikke likte så godt ved ham også, dette går helt fint 😊

Anonymkode: d9bdf...2b9

Hehe, ja det er veldig sant . Takk for oppløftende ord. Det skal jeg huske på 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du det? Jeg hadde tenkt (og tenker forøvrig om bf samboer): stakkars henne som må tilbringe livet med den late mindre begavede kronidioten. 🙈 Jeg er så glad det ikke er meg! 🎉😁

Anonymkode: 09e12...acf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle du det? Jeg hadde tenkt (og tenker forøvrig om bf samboer): stakkars henne som må tilbringe livet med den late mindre begavede kronidioten. 🙈 Jeg er så glad det ikke er meg! 🎉😁

Anonymkode: 09e12...acf

👏👏😁😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...