Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde eksamen i dag (universitetet). Og jeg glemte jo selvfølgelig å skrive hvilken oppgave jeg valgte. Er dette noe som kan føre til trekk i karakteren, og eventuelt hvor mye? Hvis det har noe å si var det bare to oppgaver å velge mellom, og det er det veldig tydelig av besvarelsen hvilken oppgave jeg valgte, men jeg har ikke skrevet nummeret eksplisitt. 

Jeg vet at gjort er gjort, men hvor alvorlig er det å glemme oppgavenummer? Stresser en del akkurat nå...

Anonymkode: 36324...495

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde eksamen i dag (universitetet). Og jeg glemte jo selvfølgelig å skrive hvilken oppgave jeg valgte. Er dette noe som kan føre til trekk i karakteren, og eventuelt hvor mye? Hvis det har noe å si var det bare to oppgaver å velge mellom, og det er det veldig tydelig av besvarelsen hvilken oppgave jeg valgte, men jeg har ikke skrevet nummeret eksplisitt. 

Jeg vet at gjort er gjort, men hvor alvorlig er det å glemme oppgavenummer? Stresser en del akkurat nå...

jeg hadde ikke stresset så mye med dette her, det er en menneskelig glipp. hva som teller er hva du skriver. Hadde vært verre om det var 10 oppgaver å velge mellom :) 

Anonymkode: 43752...a33

Gjest Timeplan
Skrevet

Skal mye til at det trekker deg ned en hel karakter dersom oppgaven ellers er innafor :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du selv..? Tror nok du får bestått på denne, gitt. 

Anonymkode: 8ef95...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok helt fint, dersom det er ulike sensorer avhengig av oppgavevalg kan det hende de legger merke til det  - om det er samme sensor uansett så bryr de seg nok fint lite.

Forelesere jeg har er også sensor for oss og andre universitet, og de er overhodet ikke strenge på slike ting. De bruker sunn fornuft og lar tvilen komme studentene til gode, de vil jo også at vi skal gjøre det bra :)

Anonymkode: c8d78...580

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva tenker du selv..? Tror nok du får bestått på denne, gitt. 

Anonymkode: 8ef95...b7d

Jeg tror selvfølgelig ikke at jeg styrker på grunn av dette, men uansett kjipt dersom det skulle dra meg ned i karakter.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: Jeg ble ikke trukket ned i det hele tatt☺️

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...