Gå til innhold

Noen sykepleiere her som jobber som kosmetisk sykepleier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere dele erfaringer? Hvordan tok dere «videreutdannelsen»? Jeg vet om Senzie akademiet, men man trenger visst ikke gå der for å kunne kalle seg kosmetisk dermatologisk sykepleier, slik som mange tror man må.. Hva slags lønn har dere? Arbeidshverdag?

Jeg vurderer å bli kosmetisk sykepleier, men skjønner ikke hva slags vei jeg må gå for å komme dit..

Takk for alle innspill!

Anonymkode: df7e5...48e

AnonymBruker
Skrevet

Du burde jo ta videreutdanningen til Senzie for å få den kunnskapen du trenger. Det skal være faglig forsvarlig å behandle kundene dine. 

Anonymkode: faaba...b42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du burde jo ta videreutdanningen til Senzie for å få den kunnskapen du trenger. Det skal være faglig forsvarlig å behandle kundene dine. 

Det er mange veier å gå. Er derfor jeg spør her. Senzie akademiet er det mange som IKKE velger, da de har fokus på veldig mye annet enn injeksjoner og det man faktisk skal jobbe med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er mange veier å gå. Er derfor jeg spør her. Senzie akademiet er det mange som IKKE velger, da de har fokus på veldig mye annet enn injeksjoner og det man faktisk skal jobbe med.

OK. Jeg visste ikke det. Trodde Senzie var den eneste muligheten for videreutdanning innen dette for sykepleiere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...