AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Kan dere dele erfaringer? Hvordan tok dere «videreutdannelsen»? Jeg vet om Senzie akademiet, men man trenger visst ikke gå der for å kunne kalle seg kosmetisk dermatologisk sykepleier, slik som mange tror man må.. Hva slags lønn har dere? Arbeidshverdag? Jeg vurderer å bli kosmetisk sykepleier, men skjønner ikke hva slags vei jeg må gå for å komme dit.. Takk for alle innspill! Anonymkode: df7e5...48e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Du burde jo ta videreutdanningen til Senzie for å få den kunnskapen du trenger. Det skal være faglig forsvarlig å behandle kundene dine. Anonymkode: faaba...b42
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du burde jo ta videreutdanningen til Senzie for å få den kunnskapen du trenger. Det skal være faglig forsvarlig å behandle kundene dine. Anonymkode: faaba...b42 Det er mange veier å gå. Er derfor jeg spør her. Senzie akademiet er det mange som IKKE velger, da de har fokus på veldig mye annet enn injeksjoner og det man faktisk skal jobbe med. Anonymkode: df7e5...48e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er mange veier å gå. Er derfor jeg spør her. Senzie akademiet er det mange som IKKE velger, da de har fokus på veldig mye annet enn injeksjoner og det man faktisk skal jobbe med. Anonymkode: df7e5...48e OK. Jeg visste ikke det. Trodde Senzie var den eneste muligheten for videreutdanning innen dette for sykepleiere. Anonymkode: faaba...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå