Gå til innhold

Hvorfor er det bare syltynne kjedelige damer på tinder?

Anbefalte innlegg

Gjest Kaiminator
Skrevet

Hvor er de lubne, fyldige og sexy damene hen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her, 100% overbevist om at en mann aldri vil kunne tenne på meg så jeg tør ikke ha sex eller bli sammen med menn. Woop woop! Folk liker ikke feite i dagens samfunn, og spesielt ikke dere menn, menn som tenner på tjukke damer er enten feeders eller har en annen fetisj har jeg hørt. 

Anonymkode: b9ea2...b4f

• Liker 5
Gjest Kaiminator
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er her, 100% overbevist om at en mann aldri vil kunne tenne på meg så jeg tør ikke ha sex eller bli sammen med menn. Woop woop! Folk liker ikke feite i dagens samfunn, og spesielt ikke dere menn, menn som tenner på tjukke damer er enten feeders eller har en annen fetisj har jeg hørt. 

Grensa går såklart et sted, men jeg tror du er mye mer kritisk mot deg selv en nødvendig.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kaiminator said:

På thunder selvfølgelig.

Anonymkode: 3f42f...1a6

• Liker 3
Gjest Kaiminator
Skrevet

På thunder selvfølgelig.

Anonymkode: 3f42f...1a6

Laster ned 😆

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Kaiminator said:

Du kan få ta over frøken dobbelthake som var happn daten min i dag. Damer er kvalifikativt vesentlig bedre til å skjule skavanker enn det vi er :)

Anonymkode: 14b25...d62

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du kan få ta over frøken dobbelthake som var happn daten min i dag. Damer er kvalifikativt vesentlig bedre til å skjule skavanker enn det vi er :)

Greit. Jeg får gi henne en sjanse jeg da siden du ikke vil.

AnonymBruker
Skrevet

prøver du å liksom lure oss til å tro at lubben er det attraktive? Greit å synes det altså, men merkelig at dette er mangelvare for deg. 80% av norges befolkning er overvektige eller lubbne.

Anonymkode: 1b31d...a02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan skrive i profilteksten din at du søker ei fyldig dame. Så får du kanskje match med noen av de i den øvre del av vektskalaen, og disse kvinner er garantert tykkere enn på bildene (ref han over her).

Anonymkode: 2003e...497

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet

prøver du å liksom lure oss til å tro at lubben er det attraktive? Greit å synes det altså, men merkelig at dette er mangelvare for deg. 80% av norges befolkning er overvektige eller lubbne.

Anonymkode: 1b31d...a02

Vel jeg synes absolutt lubben/fyldig og med former på de rette plassene er MYE mer tiltrekkende enn disse syltynne kvinnene jeg sviper til venstre på tinder.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kaiminator said:

Vel jeg synes absolutt lubben/fyldig og med former på de rette plassene er MYE mer tiltrekkende enn disse syltynne kvinnene jeg sviper til venstre på tinder.

Om du tar deg tid til å bli kjent med de tynne så kanskje du faller for en av dem. Et menneske er mer enn bare utseende

Anonymkode: 2003e...497

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Damer er kvalifikativt vesentlig bedre til å skjule skavanker enn det vi er :)

Kvalifikativt? 

AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (1 time siden):

Legg ved et bilde av ei dame som du anser som fyldig og sexy.

Anonymkode: 77a18...8a0

Gjest Kaiminator
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Legg ved et bilde av ei dame som du anser som fyldig og sexy.

Anonymkode: 77a18...8a0

images (3).jpeg

images (2).jpeg

AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (8 timer siden):

images (3).jpeg

images (2).jpeg

Min mening er at dette er veldig overvektig, ikke fyldig. 

Anonymkode: 35efe...407

• Liker 5
Gjest Kaiminator
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Min mening er at dette er veldig overvektig, ikke fyldig. 

Anonymkode: 35efe...407

Du, akkurat som meg, har rett til egne meninger 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har lurt litt på det samme selv. 90% av damene på Tinder er slanke og "opptatt av trening og kosthold". Det er da ikke sånn i virkeligheten?

Anonymkode: dad00...1f8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har lurt litt på det samme selv. 90% av damene på Tinder er slanke og "opptatt av trening og kosthold". Det er da ikke sånn i virkeligheten?

Anonymkode: dad00...1f8

Det er vel virkeligheten til de damene på Tinder, tror du ikke?

Anonymkode: 4e5c6...0c9

Skrevet

Vi finnes vi, både på Tinder og i virkeligheten. 

Jeg tror mange føler på at de må slanke seg, bli trente etc før de tør å date. Det er veldig trist egentlig. 

Alle har sin smak i utseende, men jeg har aldri hatt problem med å finne en mann som vil date meg eller bli kjærsten min. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Virkeligheten er ikke helt sånn, heldigvis! 💓 Hva med å gi litt faen og prøve deg fram? Er det så gærent om en mann du møter han en fetisj for fyldige damer? Har vi ikke alle våre greier som vi liker både i en partner og seksuelt? Du vil jo uansett ha en mann som tenner på deg, da vil du også føle deg helt fantastisk.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...