Floater Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 Jeg har en tatovering på håndleddet , tok som 17 åring 🙄 Det er svart blekk og blå (!!!) liten som jeg ønsker å få bort. Er det noen her som har gjort det og som kan svare på noen spm jeg har? - Hvor mye vil det omtrent koste og hvor mange behandlinger vil trengs? - Blir resultatet bra? - Er mange typer lasere på markedet, hvilken er mest effektiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 11. mai 2021 Anyone?? ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mai 2021 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Del Skrevet 11. mai 2021 Det vil koste mange, mange tusen kroner. Hvor mange behandling du trenger kommer an på hvor vanskelig det er å fjerne blekket. Sjansen for at den blir fjernet fullstendig og at huden blir som normalt, er ikke så veldig stor. Det kommer som sagt an på typen tatovering. Hvorfor booker du ikke bare en konsultasjon? Det beste ville være å tatovere noe over den igjen, slik at den blir skjult. Men går ut ifra at du helst ikke vil ha en tatovering i det hele tatt. Dyr lærdom, det der. Har mange tatoveringer selv og er kun èn jeg angrer på, men ikke faen om jeg tar laser. Smertehelvete uten like og til liten nytte når tatoveringen ikke blir fjernet 100% i alle tilfellene. Har hørt at det er dobbelt så vondt å ta laser som det er å ta en tatovering, og det sier sitt... Anonymkode: 4118f...4bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vil koste mange, mange tusen kroner. Hvor mange behandling du trenger kommer an på hvor vanskelig det er å fjerne blekket. Sjansen for at den blir fjernet fullstendig og at huden blir som normalt, er ikke så veldig stor. Det kommer som sagt an på typen tatovering. Hvorfor booker du ikke bare en konsultasjon? Det beste ville være å tatovere noe over den igjen, slik at den blir skjult. Men går ut ifra at du helst ikke vil ha en tatovering i det hele tatt. Dyr lærdom, det der. Har mange tatoveringer selv og er kun èn jeg angrer på, men ikke faen om jeg tar laser. Smertehelvete uten like og til liten nytte når tatoveringen ikke blir fjernet 100% i alle tilfellene. Har hørt at det er dobbelt så vondt å ta laser som det er å ta en tatovering, og det sier sitt... Anonymkode: 4118f...4bb Huff..Ønsker at resultatet blir veldig bra, ingen arr eller merke og pigmenter Sjekket prisene på nett nå og syntes de firmaene tar seg svinbra betalt, man trenger ikke ha utdannelse for å bruke en sånn lasermaskin så det er praktisk talt noe hvem som helst kan kjøpe og ta seg betalt for. VELDIG DYR LÆRDOM, JA! Jeg var så dum for 8 år siden (tatoverte navnet til exen min & et matchende motiv). Angrer bittert på tatoveringen hver dag. Det er forferdelig harry, og ikke meg lenger. Den tilhører en annen fase av livet mitt. Skulle gjerne latt være å fjerne den med laser men det er den eneste utveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Del Skrevet 12. mai 2021 Floater skrev (14 timer siden): Huff..Ønsker at resultatet blir veldig bra, ingen arr eller merke og pigmenter Sjekket prisene på nett nå og syntes de firmaene tar seg svinbra betalt, man trenger ikke ha utdannelse for å bruke en sånn lasermaskin så det er praktisk talt noe hvem som helst kan kjøpe og ta seg betalt for. VELDIG DYR LÆRDOM, JA! Jeg var så dum for 8 år siden (tatoverte navnet til exen min & et matchende motiv). Angrer bittert på tatoveringen hver dag. Det er forferdelig harry, og ikke meg lenger. Den tilhører en annen fase av livet mitt. Skulle gjerne latt være å fjerne den med laser men det er den eneste utveien Skjønner. Ta kontakt med et slikt firma. Ja, det er dyrt, men prisen vil også gjenspeile kvalitet. Er nok mye som kan gå fryktelig galt om noen som ikke er kompetente til å bruke en slik laser, tar det i bruk. Om du hadde samme holdning til tatovør så er det ikke rart du sitter igjen med en dårlig tatovering. Noen tatoveringer kan fjernes 100%. Men igjen så er det mye som må ligge til rette for det, det kommer også an på hvor dypt blekket sitter i huden. Ikke vær så korka at du for eksempel reiser til Tyrkia og gjør det i en shabby bakgate for å få det billigst mulig, vær så snill... Anonymkode: 4118f...4bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg hadde en gammel, falmet sort tatovering på skulderen som jeg fikk fjernet. Hadde 5 behandlinger og betalte kr 1000 hver gang. Det var så verdt det selv om tatoveringen i sin tid kostet ca 300 kr. 🙈 Resultatet ble knallbra. Huden er uskadet og ingen pigmentforandring. Det ble brukt IPL laser som visstnok brukes til bla hårfjerning på en klinikk i Haugesund. Det var vondest første gangen, ellers helt overkommelig. Føles som om noen strammer opp en gummistrikk og slipper den på huden din om du forstår. 🤷♀️Men selve behandlingen varte ikke mer enn rundt et min eller to. De har i ettertid dessverre sluttet med fjerning av tatoveringer, så vet ikke hvor man kan få utført dette i dag. Anonymkode: 40463...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 14. mai 2021 #8 Del Skrevet 14. mai 2021 Den som får til en enkel måte å fjerne tatoveringer på, kommer til å bli veldig rik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #9 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg har fjernet liten tatovering på håndleddet. Gikk til Eraze i Oslo. Har hatt 6 behandlinger som kostet 1250 kr per gang. Det var ikke spesielt vondt men selvfølgelig ikke veldig behagelig heller. Vil tro det er fordi den var så liten - en stor en ville gjort mye mer vondt. Kan ingenting om ulike typer lasere, men resultatet ble bra - huden blir omtrent som den var før tatoveringen. Man får gjerne litt pigmentering, men det blekner med tid Anonymkode: 87ef6...382 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #10 Del Skrevet 14. mai 2021 Hvor lang tid må det gå mellom hver behandling? Kanskje smart å gjøre utenom sommerhalvåret?! Anonymkode: 4196c...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #11 Del Skrevet 14. mai 2021 Minimum 6 uker. Og det anbefales å gjøre det om høsten/vinteren. Anonymkode: 40463...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #12 Del Skrevet 24. mai 2021 Fjernet en stor tatovering jeg hadde på ryggen, gjorde det på Remove i Bergen. tror de er lagt ned der nå, men at Remove-kjeden finnes i andre byer? Tror jeg betalte ca 15 000 kr, for 6-7 behandlinger. Litt usikker, fikk en god deal men dyrt var det! Men tatoveringen er så og si helt borte, ble veldig fornøyd. Anbefaler å gjøre det i vinterhalvåret, og la det gå en god stund mellom hver behandling. Jeg brukte Embla-krem som bedøvelse, det hjalp veldig. Anonymkode: 231c1...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå