Gjest Vinga Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Jeg kjøper for det meste sko på EuroSko, men i går kjøpte jeg tre par støvletter på Din Sko. 800 kr til sammen, et kupp! Det fulgte med ekstra hæl"knott" til to av dem. Synes skoene ser bra ut, de er gode på foten også. Nå lurer jeg på om det er noen her som jevnlig kjøper sko fra Din Sko, og kan si noe om kvaliteten? Hvor lang tid varer skoene ved jevnlig bruk, som regel? Pleier å impregnere og pusse skoene mine ca. hver tredje-fjerde måned. *håper Din Sko ikke ligger på nivå med Økonomisko, som jeg konsekvent unngår*
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 De billigste skoene på Dine sko har elendig kvalitet, men kan man egentlig forvente noe annet til den prisen...¨ De dyrere skoene synes jeg har bra kvalitet. 800 for tre par sko var jo unektelig billig...men kan være du har flaks
Tusseline Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Sjelden jeg finner sko, men dersom jeg skal velge mellom kjedene (Eurosko, Økonomisko, Skoringen osv.) må det bli Din Sko. Kvaliteten er det så som så med, men skoene er fine og rimelige.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Elsker din sko! Kvaliteten har jeg vært fornøyd med ihvertfall.. Støvletter har jo kortidsliv ved jevnlig bruk uansett men.. ;(
Gjest Vinga Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 To av parene kostet 360 hver, ett var på tilbud til 100 kr (tidligere 460 kr).
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Jeg kjøpte akkurat et par sko der, til 260 kr - og jeg er kjempefornøyd med dem! :-D Gode å gå i! Sko er jo forbruksvare, er det ikke det, 'a?
Musemor Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 Jeg er generelt fornøyd med Din Sko, men kvaliteten på skoene varierer litt. Men de er gode på å følge skotrender
Gjest Vinga Skrevet 4. september 2005 #8 Skrevet 4. september 2005 Takk for svar, folkens. Dere som synes Din Sko`s sko har dårlig kvalitet; hvor kjøper dere skoene deres, da?
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #9 Skrevet 4. september 2005 Takk for svar, folkens. Dere som synes Din Sko`s sko har dårlig kvalitet; hvor kjøper dere skoene deres, da? ← Kjøper mye på Bianco, lillevinkel sko, victoria etc.. Men kjøper av og til sko fra DinSko, men forventer ikke at de skal vare så fryktelig lenge.
aline Skrevet 4. september 2005 #10 Skrevet 4. september 2005 Din sko har både og på kvalitet, de har billigvarianter som gjerne er i syntet også har de de litt dyrere typene med ekte skinn. de har egne merker som gjerne er billige, også fører de merkesko som f.eks. Vagabond (som er ett dyrt men godt merke med kvalitetssko). jeg kjøper mer en gjerne sko på din sko, men jeg holder meg unna syntetsko, kjøper kun skinn eller stoff, altså sko som puster. har sett på støveletter der, de har både skinn og fake, så man kan jo velge selv om man vil velge kvalitet til litt dyrere penge eller fake til en billig penge.
Gjest Vinga Skrevet 4. september 2005 #11 Skrevet 4. september 2005 Har sjekket i alle støvlettene, og samtlige tre par er laget av ekte skinn. Meeeget fornøyd.
Gjest Lizbet Skrevet 4. september 2005 #12 Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg kjøper stort sett konsekvent sko på din sko. Fordi de er billige, ser ut som de skal den akutelle sesongen og stort sett ikke holder mer enn den sesongen. Dermed forsvarer det at jeg "må" ha nye neste år! Kjøper gjerne billigvariantene da....det skal være sagt. Endret 4. september 2005 av Lizbet
Mini_me Skrevet 4. september 2005 #13 Skrevet 4. september 2005 Din Sko har ikke akkurat den beste kvaliteten. Det tar ikke lang tid før skoene er utslitt... men prisen er så god at det gjør ingenting...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #14 Skrevet 4. september 2005 Jeg kjøpte meg sko på din sko til hundre kr(vanlig sko til hverdags) og jeg har hatt desse i et helt år, gjennom hele vinteren!
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #15 Skrevet 4. september 2005 Jeg kjøper meg heller fire par sko til 250 kroner, enn to par sko til 500 *liker variasjon*
Gjest Étoile Skrevet 4. september 2005 #16 Skrevet 4. september 2005 Jeg får helt frysninger av syntet-sko, men skinnskoene hos din sko har stort sett grei nok kvalitet. Kjøpte et par som revnet etter 2 måneders bruk, da gikk jeg bare tilbake med skoene og kvitteringen - og fikk pengene igjen siden de ikke hadde flere igjen av den modellen. Kjøper sjelden sko der, men det er kanskje mest fordi jeg ikke finner så mye jeg liker. Handler mest på Lille Vinkel, Bronx, Victoria Sko, Corso Como og Bianco. Iblant også fra kleskjeder som Oasis, Mango og Zara.
Gjest Isabellas Skrevet 4. september 2005 #17 Skrevet 4. september 2005 Det hender jeg kjøper der, men skoene er av utrolig dårlig kvalitet. Varer maks en måned. F eks kjøpte jeg et par stilige sorte støvletter der, har brukt de to ganger, og de ser gamle ut allerede... Og jeg har bare gått inn og ut av buss og taxi med de... masse fake skinn og plastikk...
aline Skrevet 5. september 2005 #18 Skrevet 5. september 2005 de selger Vagabond på din sko, den som kan fortelle meg at en vagabond bare varer noen måneder sliter virkelig på sko. billigskoene på din sko skal jeg si meg helt enig med at har dårlig kvalitet (mange av dem ihvertfall), men de har bedre kvalitet der også, om man legger pengene i det.
En som vet Skrevet 5. september 2005 #19 Skrevet 5. september 2005 Takk for svar, folkens. Dere som synes Din Sko`s sko har dårlig kvalitet; hvor kjøper dere skoene deres, da? ← Hvis ikke det er treningssko eller lignende ting jeg skal kjøpe så er det ikke så farlig med kvaliteten for meg... Blir jo lei dem så fort og trendene forandrer seg jo hele tiden uansett! Synes din sko har masse fine sko, og det er viktigst for meg!
ashera Skrevet 6. september 2005 #20 Skrevet 6. september 2005 Mye artig design, som regel middels kvalitet og dårlig lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå