Gå til innhold

Urettferdig drittkjærring

Babymill

Anbefalte innlegg

Hei

så lagde jeg nett profil men har ingen å skrive og dele disse tankene med. Jeg er 35 år snart. Endelig!!!funnet mannen i mitt liv jeg er så heldig på mange vis..nå er vi i 3 pp. Jeg har en magefølelse som sier meg at dette ikke blir enkelt, folk rundt meg sier 

slapp av!!!

ordne seg!

litt om meg...snart 35 ei datter nå 8 år med eksen. Ble gravid med en gang da..første runde uten å prøve.

min kjære har ingen barn så..

nå er det et virkelig ønske barn og jeg har hengt meg opp i min alder...flere?jeg har lest alt av artikler hvor infertil man blir over 30 år.

så lenge siden jeg var gravid så liksom 1 gang igjen.

slutta med p piller i feb. Jeg var litt sånn høy på meg selv i starten om at dette skulle gå lett..kjøpte inn en hauuug med tester

ble så psykisk sliten etter 1 pp.nå orker jeg ikke å tenke på test men håpet er der.

håpet om et lite gull i magen❤️
 Babymill-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvem er det som er den urettferdige drittkjerringa?

Anonymkode: 20f20...342

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er det som er den urettferdige drittkjerringa?

Anonymkode: 20f20...342

Kanskje det bare var en lokke-tittel. 

Anonymkode: 4710b...2c7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sikker på at du er egnet til å bli mor?

Anonymkode: 467a5...63a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel ikke alltid slik at en nettbasert dagbok er det best egnede verktøyet for alle

Anonymkode: 8e2ac...f6e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor så sterkt ønske om barn? Det er nok av folk i verden. Vi må slutte å kun tenke økonomi jf Erna.

Fokuser heller på 8-åringen. Prøv å engasjer deg i samfunn og politikk og skap gode endringer, slik at 8-åringen kanskje går en bedre fremtid i møte. 

Anonymkode: fe6a7...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vintermorgen

Tråden er stengt på grunn av misvisende eller mangelfull overskrift. Du kan sende en PM til en moderator og få tittelen endret. En moderator kan også flytte tråden til dagbøkene om ønskelig.

Vintermorgen, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...