AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Ja det er litt klagete, men de ødelegger dagen min altså. Har ikke særlig mye å gå på heller når det gjelder energi og humør. Anonymkode: 80a56...b37 1
powerpuffen Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 At de har dårlig kundeservice er ikke noe nytt. Da vet du til neste gang at du aldri skal kjøpe noe derifra igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Sprinkle skrev (6 timer siden): At de har dårlig kundeservice er ikke noe nytt. Da vet du til neste gang at du aldri skal kjøpe noe derifra igjen. Det er jo litt trygt og kjent på en måte. Hvilke andre steder går man? Anonymkode: 80a56...b37
newman01 Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Hva galt gjorde de da? Litt intetsigende innlegg uten bakgrunnsinfo. Selv er jeg ganske fornøyd med Elkjøp. Man leser om et interessant produkt, leser litt mer om det, aktiverer prisvarsel på Prisjakt og så bestiller man det når Elkjøp har tilbud. De har rimelig gode priser, og returordningen dems er ganske upåklagelig. De har tilogmed ganske gode rutiner for garantireparasjoner og reklamasjon. Men å gå inn i butikken og kjøpe noe vilkårlig du ikke har kjennskap til hvor man er avhengig av at selgeren gir korrekte råd er kanskje ikke så lurt..?
powerpuffen Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo litt trygt og kjent på en måte. Hvilke andre steder går man? Anonymkode: 80a56...b37 Direkte fra produktforhandler. Du handler ikke Apple på Elkjøp.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Min erfaring med Elkjøp kundeservice er at den er god, NÅR man endelig får kontakt med noen. Først må man gjennom en runddans av automatiske valg, før man havner i en kø som iallfall tar 30 min før du får snakke med noen om problemet du har. Jeg har i løpet av noen korte måneder opplevd at begge leveringene av hvitevarer som jeg hadde kjøpt var feil! Første gang fikk jeg en helt annen oppvaskmaskin levert, tok 6 uker før den ble byttet. Så kjøpte jeg nytt kjøl/ frys - og jaggu var det ikke feil type dekor med da også - fikk litt hakeslepp når jeg oppdaget det. Innen en uke var alt byttet og i orden, men likevel. Hadde jeg ikke hatt hjemmekontor i denne perioden måtte jeg tatt fri flere ganger for å være hjemme når de skulle levere ( mellom 08-17…). Det koster ekstra å få snevret inn leveringstidsrommet. De gutta som kommer med utstyret, som sleper seg opp 4 etasjer uten heis - har ingen mulighet til å fikse på feilleveringen, da de bare er ett innleid transportfirma som Elkjøp benytter seg av. Så da er det å kaste seg på telefonen da, og vente (u) tålmodig i kø 🙄 Anonymkode: 440c2...5a9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Jeg jobber for kundesenteret til Elkjøp, og håper jeg får muligheten til å rette opp det inntrykket en gang ♥️ Anonymkode: fa795...77d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Kommer an på hvem du møter på, noen er superflinke, andre er det ikke. Har opplevd begge deler i Elkjøp. Anonymkode: 9ca9c...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå