AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Har nylig bleket håret og håret er nå i enn gylden/gul farge. Egentlig kunne jeg tenke meg det enda lysere, men tror ikke det er så lurt å bleke det enda en gang, så vil vente til at håret er sterkere før jeg bleker det igjen. Men siden jeg har en ganske kald hudtone så ville jeg helst hatt håret i en mer kald farge, er det noe jeg kan gjøre for å få det kaldere. Har sett på youtube videoer der folk har toner i håret og da ser det plutselig bra ut. Men jeg finner ingen toner i norske butikker? Eller er det det samme som hårfarge eller gloss? Jeg har vasket håret mitt med lillashampo et par ganger uten at det hjalp noe på gulheten. Synes jeg ser så rosa ut i fjeset med denne hårfargen. Anonymkode: 81745...4a1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Lillasjampo skal hjelpe. Hvis du bare fukter håret litt hjelper det fortere, men pass på så du ikke har det i for lenge Anonymkode: 271b0...f6a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Toner her Hårkur som toner håret her Skjønner godt at det kan være forvirrende når man leter etter toner i norske butikker for ofte får produktene som gjør samme jobben hundre andre navn, men de som jeg har lenket til her fungerer veldig godt til å tone håret kaldere Anonymkode: 5ec9e...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå