AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 Er det sånn at fastlegen henviser til både fertilitetsklinikk og gynekolog for utredning, eller ber man kun om henvisning til gynekolog som gjør utredning hvor denne så henviser videre til fertilitetskkinikk? Anonymkode: d13c9...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Del Skrevet 11. mai 2021 Mer info: Er enslig Ønsker å benytte detoffentlige Midten av 30-årene Anonymkode: d13c9...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Del Skrevet 12. mai 2021 Fastlege henviste meg til lokalsykehus. Kan vel også henvises til privat gynekolog med avtale. Så må de gjøre en utredning før man evt henvises til et av sykehusene som tilbyr assistert befruktning. Anonymkode: 35c4a...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Del Skrevet 12. mai 2021 Får enslige dekket det nå? Anonymkode: 74e39...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Del Skrevet 12. mai 2021 Rekkefølgen pleier å være slik: De fleste oppsøker fastlege når de oppdager at de er gravide. Fastlegen sjekker/bekrefter graviditet. Fastlege henviser til ultralyd rundt uke 18 (om du er under 38) eller ultralyd og fosterdiagnostikk rundt uke 12 (om du er 38 eller eldre). Etter dette er det jevnlig oppfølging hos fastlege og/eller jordmor. Anonymkode: 04f1d...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rekkefølgen pleier å være slik: De fleste oppsøker fastlege når de oppdager at de er gravide. Fastlegen sjekker/bekrefter graviditet. Fastlege henviser til ultralyd rundt uke 18 (om du er under 38) eller ultralyd og fosterdiagnostikk rundt uke 12 (om du er 38 eller eldre). Etter dette er det jevnlig oppfølging hos fastlege og/eller jordmor. Anonymkode: 04f1d...99d Leker du morsom eller leste du ikke hovedinnlegget? Anonymkode: d13c9...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Leker du morsom eller leste du ikke hovedinnlegget? Anonymkode: d13c9...b42 Beklager, var litt for kjapp. Anonymkode: 04f1d...99d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg ble nylig henvist av min fastlege til gyn på privat sykehus som har avtale med det offentlige. Ca 7 uker ventetid blir det til jeg kommer til. Fastlegen sa han kunne henvise oss begge som et par til sykehuset for utredning om samboer samtykket. Valgte og sjekke meg selv i første omgang, så kan evt gyn henvise videre Anonymkode: fde08...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble nylig henvist av min fastlege til gyn på privat sykehus som har avtale med det offentlige. Ca 7 uker ventetid blir det til jeg kommer til. Fastlegen sa han kunne henvise oss begge som et par til sykehuset for utredning om samboer samtykket. Valgte og sjekke meg selv i første omgang, så kan evt gyn henvise videre Anonymkode: fde08...573 Så du fikk henvisning til gynekolog og fertilitetsklinikk samtidig? Anonymkode: d13c9...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå