Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har brukt QXL og hvilke erfaringer har dere? Funker det best når man skal selge noe 'stort' (eks. brudekjole og stereoanlegg), eller funker det på småting også? Lurer spesielt på om småtingene lønner seg, eller om det blir for mye styr (provisjon, tilsending) osv.

Håper på mange innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaringer at det er lett å kjøpe, men vanskeligere å selge... Deter så mange idioter og useriøse dritsekker der ute som legger inn bud de ikke akter å holde...

Skrevet

Jeg har både jøpt (mobil) og solgt (fryser), og er fornøyd begge gangene!

Skrevet

Jeg har både solgt og kjøpt ting på qxl, og har ingenting å utsette på det. Klart det finnes useriøse brukere også, men det er bare å utestenge de fra videre budgivning.

Skrevet

Jeg brukte QXL ganske mye før de innførte betaling. Da fungerte det bra både med kjøp og salg av store og små ting. Inntrykket mitt er at det er blitt mindre småtting som selges på QXL nå - kanskje fordi folk ikke gidder mye styr når man i tillegg må betale provisjon.

Tror ikke det er så mye styr med den provisjonen, egentlig. Kjæresten min solgte noe på QXL for en god stund siden, og fikk en giro for innbetaling av provisjon maaaange måneder senere.

Skrevet

Har i det siste solgt to ting.. Begge måtte jegge ut igjen 3-4 ganger fordi kjper ikke holdt budet.... Blir litt slitsomt, og det tok da ca 2 måneder i stedet for 2 uker ..... Det er lurt å bare åpne auksjonen for de med positiv karakter eller noe... Det er gjerne de som aldri har kjøpt noe som bare er inne for å ha det morsomt på andres bekostning...

Skrevet

Jeg har bare kjøpt ting på QXL,men sist jeg skulle kjøpe noe,så mottok jeg ikke varen.Så jeg ble så skuffet,at nå kver jeg meg for å kjøpe noe der.

Gjest Duchess
Skrevet

Har ikke hatt noe problem med å selge mobiltelefoner der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...