AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Ok. Så møtte en fyr i en slags jobbsammenheng. (Vi jobber ikke sammen) Hver gang vi så og pratet med hverandre bygde det seg opp noe «spenning» mellom oss. Jeg begynte å tenke mye på han. Men fant ikke ut så mye. Han er tydeligvis ikke så aktiv i sosiale medier. Etter mange måneder… En sen kveld tok jeg motet til meg å sendte en mld. Jeg trodde han var yngre enn meg. Men trodde han var rundt 30. jeg bomma med 10 år. Selv er jeg i midten av 30 årene. Han trodde JEG var rundt 30. Altså bomma vi begge. Jeg fikk helt panikk. Og sa at det ikke kan bli noe.. Han mente alder ikke betyr noe.. men mener han virkelig det? 15 år er mye.. selv om han ser eldre ut.. men så sitter jeg her da og tenker konstant på han og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg., Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 3a383...7c6
Rotemor Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Det er vel ingen krise? Begge er voksne. Det er ikke dermed sagt at dere skal gifte dere. 12
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Jeg er ikke så god i matte, så jeg falt av lasset. Men du er altså ca. 35 og han ca. 20? Har han flyttet hjemmefra og lever et normalt voksenliv, eller lever han fremdeles et ungdomsliv med studentfester o.l.? Anonymkode: 1fa81...257 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Rotemor skrev (3 minutter siden): Det er vel ingen krise? Begge er voksne. Det er ikke dermed sagt at dere skal gifte dere. Nei, sant det. Jeg kjenner jo flere par der han er 10-15 år eldre enn dama. Og ingen bryr seg om det. Men jeg fikk litt panikk likevel. Hva folk vil si om det ble noe. Ja han er 20 og jeg 35. 😊 Anonymkode: 3a383...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke så god i matte, så jeg falt av lasset. Men du er altså ca. 35 og han ca. 20? Har han flyttet hjemmefra og lever et normalt voksenliv, eller lever han fremdeles et ungdomsliv med studentfester o.l.? Anonymkode: 1fa81...257 Han bor for seg selv og har full jobb. Nå har det vært Korona. Så har ikke festet så mye så lenge jeg har kjent til han. Men vil si han er voksen. Jeg trodde jo han var 10 år eldre enn han er så. Han er 20 ja. Anonymkode: 3a383...7c6 1
Rotemor Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Hvorfor er «hva folk vil si» et stort problem? Kan dere ikke bruke tid og finne ut av dette på egenhånd? Må du spørre eller fortelle alle da? Det er da en privatsak. De færreste bryr seg med mindre du selv lager sak. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Jeg datet en som var 21 da jeg var 35. Vi hadde en fantastisk kjemi, og hadde det veldig, veldig fint sammen. Jeg har tre barn, og ville ikke ha fler. Ville ikke ta fra han muligheten til egen familie, samt at han naturlig nok var umoden på noen områder. Dessuten er moren hans 5 år eldre en meg bare 😅 så ting endte for oss etter 4 mnd. Anonymkode: 63b35...da8 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Samboeren min er 11 år yngre enn meg, vi møttes da han var 22 og jeg var 33, gjennom jobb For oss fungerer det helt perfekt, mye fordi ingen av oss ønsker oss barn. Vært sammen i 3 år nå. Anonymkode: f2dd2...f56 4
liljene Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 Dette med barn er selvfølgelig viktig, men det kan hende dine er nok (hvis du har og ikke vil ha fler). Men jobb... Takler du det hvis det skjærer seg?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 Synes det er rart når folk på 35 finner seg noen som nettopp er ferdig med tenåringsperioden. Anonymkode: 51ecf...385 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Aldersforskjell er sexy. Jeg ligger bare med eldre menn. Anonymkode: ddbae...d30 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #12 Skrevet 13. mai 2021 Som 35 år gammel kvinne kunne jeg aldri i mitt liv vært med en 20 åring. Om han virket aldri så moden, så ville jo sunn fornuft si at det nok var utrolig mye han manglet på mange hold i forhold til modenhet og ikke minst erfaring!! Lett å fremstå moden, men uten livserfaring er det svært mye du ikke forstår. For meg er en 20 åring en som akkurat har forlatt tenårene, hadde nesten følt meg pedo hvis jeg løp etter så unge gutter. Veldig unormalt Tror det fungerer bedre andre veien, da jenter modnes mye tidligere. Anonymkode: b496a...186 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #13 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som 35 år gammel kvinne kunne jeg aldri i mitt liv vært med en 20 åring. Om han virket aldri så moden, så ville jo sunn fornuft si at det nok var utrolig mye han manglet på mange hold i forhold til modenhet og ikke minst erfaring!! Lett å fremstå moden, men uten livserfaring er det svært mye du ikke forstår. For meg er en 20 åring en som akkurat har forlatt tenårene, hadde nesten følt meg pedo hvis jeg løp etter så unge gutter. Veldig unormalt Tror det fungerer bedre andre veien, da jenter modnes mye tidligere. Anonymkode: b496a...186 Nå er det ikke sånn at jeg løper etter 20-åringer da. Om du faktisk leser det jeg skrev trodde jeg at han var eldre. Anonymkode: 3a383...7c6 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #14 Skrevet 13. mai 2021 liljene skrev (7 timer siden): Dette med barn er selvfølgelig viktig, men det kan hende dine er nok (hvis du har og ikke vil ha fler). Men jobb... Takler du det hvis det skjærer seg? Jeg har et barn i barneskolealder . Og er «bare» 35. Så ser det ikke som umulig å få en til. Men hadde vel aldri sett for meg at jeg skulle falle for en så mye yngre da.. problemet er vel at jeg før jeg visste alder allerede likte han veldig godt., han bryr seg ikke om min alder. Men jeg er veldig usikker. Ser jo også her at noen mener det er galt. Anonymkode: 3a383...7c6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #15 Skrevet 13. mai 2021 Rotemor skrev (På 11.5.2021 den 18.25): Hvorfor er «hva folk vil si» et stort problem? Kan dere ikke bruke tid og finne ut av dette på egenhånd? Må du spørre eller fortelle alle da? Det er da en privatsak. De færreste bryr seg med mindre du selv lager sak. Kanskje du har rett.. 😊 Anonymkode: 3a383...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #16 Skrevet 13. mai 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Synes det er rart når folk på 35 finner seg noen som nettopp er ferdig med tenåringsperioden. Anonymkode: 51ecf...385 Gjelder det menn og? Anonymkode: c0eb2...7b7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #17 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjelder det menn og? Anonymkode: c0eb2...7b7 selvfølgelig Anonymkode: 51ecf...385
sicario Skrevet 13. mai 2021 #18 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 17.57): Ok. Så møtte en fyr i en slags jobbsammenheng. (Vi jobber ikke sammen) Hver gang vi så og pratet med hverandre bygde det seg opp noe «spenning» mellom oss. Jeg begynte å tenke mye på han. Men fant ikke ut så mye. Han er tydeligvis ikke så aktiv i sosiale medier. Etter mange måneder… En sen kveld tok jeg motet til meg å sendte en mld. Jeg trodde han var yngre enn meg. Men trodde han var rundt 30. jeg bomma med 10 år. Selv er jeg i midten av 30 årene. Han trodde JEG var rundt 30. Altså bomma vi begge. Jeg fikk helt panikk. Og sa at det ikke kan bli noe.. Han mente alder ikke betyr noe.. men mener han virkelig det? 15 år er mye.. selv om han ser eldre ut.. men så sitter jeg her da og tenker konstant på han og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg., Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 3a383...7c6 Ville gitt pokker og forsøkt. Har ikke noe å tape 😊. finner dere ut at avstanden blir for stor, så er det jo bare å avslutte 👌🏼 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #19 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 17.57): Ok. Så møtte en fyr i en slags jobbsammenheng. (Vi jobber ikke sammen) Hver gang vi så og pratet med hverandre bygde det seg opp noe «spenning» mellom oss. Jeg begynte å tenke mye på han. Men fant ikke ut så mye. Han er tydeligvis ikke så aktiv i sosiale medier. Etter mange måneder… En sen kveld tok jeg motet til meg å sendte en mld. Jeg trodde han var yngre enn meg. Men trodde han var rundt 30. jeg bomma med 10 år. Selv er jeg i midten av 30 årene. Han trodde JEG var rundt 30. Altså bomma vi begge. Jeg fikk helt panikk. Og sa at det ikke kan bli noe.. Han mente alder ikke betyr noe.. men mener han virkelig det? 15 år er mye.. selv om han ser eldre ut.. men så sitter jeg her da og tenker konstant på han og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg., Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 3a383...7c6 Hadde du vært mann hadde du ikke spurt 😅 Jeg tenker du skal følge hjertet! Er ingen garantier i kjærlighet uansett 15, 10, 5 år forskjell den ene eller andre veien 🙂 Anonymkode: 3bee2...968 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå