AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg bor i en tomannsbolig fra 1959. Naboen min holder på å rive innvendige vegger og skal bl.a. etterisolere og flytte vegger m.m. De holder ikke på med å male eller noe som vanligvis lukter, men likevel er det en veldig rar lukt i hele huset. Jeg opplever lukten som ubehagelig, men jeg har hatt besøk som sa de ikke merket stort, så mulig jeg er oversensitiv. Uansett, hva er det i veggene i eldre hus som kan skape litt lukt? Jeg vet ikke noe om hva slags isolasjon o.l. som er brukt i huset, men kan det hende at det er asbest eller noe sånt? Og lukter det i såfall vondt? Anonymkode: b9aff...7bb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Kanskje de har gravd frem noen lik i kjelleren? Anonymkode: bcca1...92a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Kanskje det ligger muselik i veggene? Anonymkode: 4cb76...fb0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Det kan nok lukte ja, om de river ned og skal etterisolere. Det gjorde det hos oss også. Lukta forsvant kjapt når rivingen var gjort. Anonymkode: 76394...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå