AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Hei! Jeg har planer om å flytte til Bodø for å studere til høsten. Lurer derfor på om noen vil dele erfaringer og evt. tips ang. Bodø og universitetet. Har nemlig aldri vært der før så er veldig nysgjerrig på hvordan det er der borte Anonymkode: dc219...999
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Har vært der bare to uker. Det blåser visst mye i Bodø. Nordens Chicago sa noen (windy city). Jeg likte at det var gangavstand til naturen, til flyplassen og til havet, båtliv og fiske. Frisk luft. Havluft. Byen er ikke så stor at du blir lost, men heller ikke så liten at du ikke kan gjemme deg bort. Anonymkode: d8e2a...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Elsker Bodø 🤩 Er på slutten av mitt første av fem studieår. Liker "folkeslaget" - lett å forholde seg til og ærlig. Nydelige naturomgivelser, stadig noe å finne på og on point studiemiljø. Har studieerfaring tidligere fra Bergen og Oslo. Kjente ingen her før jeg flyttet. Ble godt inkludert blandt annet pga fritidsaktiviteter. Hilsen Oslojente som nok blir værende i nord 🥰👌🏻 Anonymkode: 337fa...0a0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå