Gå til innhold

Hvordan har du overrasket deg selv ved å gå ut over dine egne seksuelle grenser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort to ting jeg var helt sikker på aldri kom til å skje.

1. Analsex. Jeg og eksen hadde aldri snakket om det en gang. Men det skjedde likevel. Litt småbrisne på en hyttetur og godt i gang med sexen snudde jeg rompa til han og fortalte hva han skulle gjøre. Husker ikke helt hvordan jeg fikk ideen så plutselig. Han ble litt satt ut, men ereksjonen var heldigvis inntakt. Ikke vondt i det hele tatt, men veldig annerledes. Nå har jeg lært meg å nyte det.

2. Trekant. En slik person var da virkelig ikke jeg at jeg skulle innlate meg på noe sånt. Men joda, på overnattingsbesøk hos et vennepar med badstu og nakenhet ble grunnlaget lagt for en kveld og natt med høyt aktivitetsnivå. Har ikke skjedd med dem igjen. men vi er heldigvis gode venner fortsatt og fleiper fortsatt med det. 

Anonymkode: e615e...dfc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rimming.

Kan ikke si at det ga meg noe spesielt, men allikevel utrolig opphissende at han ønsker å gjøre det. 

Anonymkode: 5792f...720

Skrevet (endret)

Jeg er overrasket over hvor mye jeg _elsker_ at min kjære binder meg fast. Særlig med tau. Å være fullstendig tilgjengelig og overgitt hans påfunn tenner meg helt urealistisk mye. Spesielt hvis jeg får bind for øyene og han forlater rommet iblant. 😲

Egentlig glad jeg ikke visste det da jeg var ung... jeg hadde sikkert trodd at noe kom til å klikke fullstendig for meg (og kanskje det har det sånn egentlig) eller at han misbrukte meg (absolutt ikke tilfellet - det er han som holder igjen). Men... jeg blir bare så utrolig tent. 🥴

Og, selvsagt, at jeg skulle dele tips og personlige erfaringer om sex på nett. DET så jeg overhodet ikke komme!

Endret av Fioljenta
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er prippen, men jeg reagerer på bruk av ordet grenser.

Å gå utenfor komfortsonen, ofte lurt.

Å endre grensene i takt med egen utvikling, dersom det passer sånn, helt greit.

Og det er det jeg opplever at man snakker om her. 

Men å gå utenfor egne seksuelle grenser, er ikke noe jeg synes noen burde gjøre eller oppfordre andre til å gjøre.

Anonymkode: 45d7f...e8c

• Liker 16
Skrevet

Har vel vært ganske «grenseløs» når det kommer til sex. Er vel av typen «alt skal prøves».

nå er det en del år siden jeg og samboer har hatt sex, og er ingen ting jeg tenker på som uprøvd, tabu eller over noen grense.

AnonymBruker
Skrevet

Sexlivet mitt har ... eskalert... etter jeg møtte samboer. Hadde aldri i verden tenkt tanken på å sitte på noens fjes før, men det er det beste han vet - og jeg elsker det. Og jaggu rimmer vi ikke hverandre fra tid til annen også. Og jeg masserer rumpehullet hans når han kommer (om jeg strekker til). Jeg var nok ganske vanilje før, og er glad jeg møtte en som utfordrer meg litt. Blir nok analsex også en gang. Er mer redd for bæsj enn smerte forøvrig. 

Anonymkode: 0c9cb...20b

• Liker 3
Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle runke og suge en annen manns pikk sammen med samboer. Det overrasket meg. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Praktiserer wetsex og analsex. Særlig wet. En fyr jeg holdt på med og som jeg hadde ekstremt god seksuell kjemi med ville at jeg skulle gi han en golden shower. Da jeg tok steget og gjorde det fikk jeg et enormt kick. Hadde aldri trodd jeg hadde det i meg. Litt det samme med anal. Hadde aldri trodd jeg skulle like det så godt. 

Anonymkode: af9e4...1cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
vesteraalen skrev (15 minutter siden):

Hadde aldri trodd jeg skulle runke og suge en annen manns pikk sammen med samboer. Det overrasket meg. 

Vil du fortelle mer? 

Anonymkode: 41ae2...53e

• Liker 1
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Sex i misjonærstillingen

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vil du fortelle mer? 

Vi har hatt med andre menn på trekant hvor jeg blant annet har sugd den andre mannen, ligget i 69 med samboer mens han tok henne bakfra, sugd sammen med henne, slike ting. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lå med ei som var trans og helt ærlig var en fantastisk opplevelse og følte at jeg fikk utforsket min seksualitet på en måte jeg aldri hadde kunne forestille meg før.

Er fortsatt venn med henne idag og hun gjorde at jeg ble mer åpen og komfortabel med meg selv og kommer altid til å elske henne for det.

Anonymkode: 314bb...663

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å redusere hår nedentil pleier jeg å nappe ut 1 hårstrå i måneden, for å liksom ha en velstelt busk. Men denne måneden tok jeg den helt ut og nappet 2 stk hårstrå. Kanskje jeg napper 3 hårstrå neste måned? Føler meg tøff og modig. Skal belønne meg selv etterpå med kake, chips og brus og ha et møte med alle vennene mine om Det Store Fremskrittet, man kan ikke akkurat påstå at jeg lever i fortiden. Hoho. 

Anonymkode: ad06a...5d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har utforsket mye ja, men vil ikke bruke definisjonen «bryte egne grenser» om dette, da dette handler mer om en atferd som er skadelig og potensielt ødeleggende for en god og sunn seksualitet. Jeg er veldig åpen, utforskende og nyskjerrig i forhold til sex, men samtidig påpasselig med å ikke gjøre noe jeg ikke vil og som kan være emosjonelt skadelig. Er man usikker på noe, men samtidig nyskjerrig, er det fullt mulig å prøve dette ut på en trygg og god måte. «Grenseløs sex» er utrykk som henger sammen med seksuell selvskading. 

Anonymkode: f50da...d84

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde med en venninne på trekant. Var deilig når både hun og mannen slikket meg sammen. Og når hun red han🤤 elsket også å slikke henne, mens han tok meg bakfra.  Og da han bytta på å knulle oss begge mens hun og jeg kysset  

hadde aldri trodd jeg skulle oppleve det. 

Anonymkode: 0ccd4...cce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
vesteraalen skrev (På 12.5.2021 den 0.52):

Vi har hatt med andre menn på trekant hvor jeg blant annet har sugd den andre mannen, ligget i 69 med samboer mens han tok henne bakfra, sugd sammen med henne, slike ting. 

Høres fantastisk ut. Tenner du på menn eller er det bare situasjonen som tenner deg? 

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil da jeg oppdaget forspillet og kysseteknikker som beroligget kvinnen, kyssing forlenger forspillet av å vise tålmodighet. Jeg skiller mellom sex og kjærlighet, men kan til tider virke nokså forelsket i forspill... hehe, da går jeg all in for at kvinnen skal føle seg elsket og begjæret, sexen kan fremdeles være nokså røff hvis hun liker det. Men som sagt, det grunnleggende gir mere kåthet og bedre atmosfære... det skal jo også være litt gøy å ha sex🙈

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 minutter siden):

Uten tvil da jeg oppdaget forspillet og kysseteknikker som beroligget kvinnen, kyssing forlenger forspillet av å vise tålmodighet. Jeg skiller mellom sex og kjærlighet, men kan til tider virke nokså forelsket i forspill... hehe, da går jeg all in for at kvinnen skal føle seg elsket og begjæret, sexen kan fremdeles være nokså røff hvis hun liker det. Men som sagt, det grunnleggende gir mere kåthet og bedre atmosfære... det skal jo også være litt gøy å ha sex🙈

Flott elsker du, tipper alle kvinner får sprutorgasme av deg, og forteller om det til alle sine venninner ❤️❤️

Anonymkode: 04156...fba

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ved å ha trekant med to menn! Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det. 
Var på ei hytte og ingen visste jeg var der. Var med min gifte elsker og hans deilige kamerat. En spennende opplevelse jeg tar med meg videre i livet 😊

Anonymkode: f593f...14b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Flott elsker du, tipper alle kvinner får sprutorgasme av deg, og forteller om det til alle sine venninner ❤️❤️

Anonymkode: 04156...fba

Flott og flott, jeg gjør iallfall så godt jeg kan. Ikke alle, bare de som ber om sprutorgasme. Venninner prater sammen om opplevelser, det er ikke å stikke under en stol. Det har selvfølgelig gitt meg mange fordeler, jeg vil jo helst ha sengekos med nye og de samme kvinnene flere ganger😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...