AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Seinvakt. Skulle helst hatt tidligvakt hver dag😅 Er ikke hjemme før 17.15, og ofte ikke middag før 18, da er jeg utsultet etter å ikke ha spist siden kl 11. Og da er jeg ganske hangry. Anonymkode: d611f...59f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Jeg vet ikke. Seinvakten er deilig om morgenen, kan kose oss hjemme, få unna litt husarbeid og sånt. Kjipt å slutte 17.15. Igjen fint å få ekstra tid med de siste barna. Kose oss, lese litt, perle og sånt. Mellomvakten er grei pga tidene, men føler ofte jeg kommer til kaos og går når det roer seg. Tidlig vakt er kjipt å stå opp så tidlig, men kos å spise frokost med de tidligste barna. Digg å komme hjem tidlig. Anonymkode: 62cf0...2e3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Jeg liker tidligvakt best, og er usikker på hva jeg syns er kjipest av mellom- og seinvakt. Min første tanke var seinvakt, det er kjipt at det ikke er noe igjen av dagen til tid med egne barn etterpå. Men jeg syns også det er noen koselig stunder på slutten med noen få barn igjen innimellom, mens på mellomvakten er det ofte travelt hele tiden. Anonymkode: 3c4f4...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå