AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 Jeg har blitt kontaktet som en potensiell kandidat på en stilling (ikke søkt selv), og har vært igjennom en telefonsamtale og to intervjuer. Nå er jeg invitert til et tredje intervju med andre nøkkelpersoner. Har ikke vært borti «så lang» prosess før. Vil det være en bra ting? Noen som har vært igjennom samme? Anonymkode: 3f7ab...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 11. mai 2021 #2 Del Skrevet 11. mai 2021 Det er vanlig, og betyr jo at du er en av kandidatene de vurderer som aktuell for stillingen. Kan hende det står mellom deg og en annen bare. Tvi tvi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Del Skrevet 11. mai 2021 krympeline skrev (4 minutter siden): Det er vanlig, og betyr jo at du er en av kandidatene de vurderer som aktuell for stillingen. Kan hende det står mellom deg og en annen bare. Tvi tvi! Takk for svar! Spennende 😁😁 Anonymkode: 3f7ab...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Del Skrevet 13. mai 2021 Vi kjører tredjegangsintervjuer når vi står mellom to sterke kandidater. Anonymkode: 88111...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 13. mai 2021 #5 Del Skrevet 13. mai 2021 Helt vanlig. Vi kjører uforpliktende og uformell samtale først, så avtaler vi evt et førstegangsintervju der vi presenterer bedriften og kandidaten sier litt om seg selv, og så prater vi litt om vi er en match. Er det ok blir det et intervju nr to med to fagpersoner og case. Gjerne både ett forberedt på forhånd og et som vi kaster på under intervjuet som er ukjent. Er det ok så er det en personlighets og evnetest og en prat med HR sammen med meg som intervjuer. Ja, det er en lang prosess, for det er fryktelig, fryktelig dyrt å feilansette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Del Skrevet 14. mai 2021 Hadde aldri orka noe slikt tull. 2 runder er faen meg nok. Anonymkode: 523c9...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Del Skrevet 14. mai 2021 Summeer skrev (18 timer siden): Helt vanlig. Vi kjører uforpliktende og uformell samtale først, så avtaler vi evt et førstegangsintervju der vi presenterer bedriften og kandidaten sier litt om seg selv, og så prater vi litt om vi er en match. Er det ok blir det et intervju nr to med to fagpersoner og case. Gjerne både ett forberedt på forhånd og et som vi kaster på under intervjuet som er ukjent. Er det ok så er det en personlighets og evnetest og en prat med HR sammen med meg som intervjuer. Ja, det er en lang prosess, for det er fryktelig, fryktelig dyrt å feilansette!!! Feilansettelser kan koste, men det kan koste mye å kjøre for lange proesser også, hvis noen som hadde passet hopper av fordi h*n får et tilbud et annet sted, enten som følge av at h*n har kommet lenger i prosessen der eller det andre stedet har en litt kortere prosess. Anonymkode: 51d33...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå