AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 .... og jeg syns ikke noe om det. Ligger med en mann for tiden. Vi snakket litt om preferanser, og jeg spurte han hva han foretrakk på kvinner, om han hadde noe imot at kvinnen bare stussa nedentil og ikke var glatt hele tiden. Han sa at det viktigste var at jeg var komfortabel, så jeg bestemte selv hvordan jeg ville se ut nedentil. Han slikka uansett om der er hår eller ikke. Jeg trives mest med å stusse og barbere bikinilinjen. Så spurte jeg hva han trives best med å gjøre, og han likte best å være barbert.. Men helt ærlig.. Jeg liker det overhodet ikke. Så klart tenner jeg på han og har lyst på han, han er helt fantastisk deilig, men jeg hater virkelig at han barberer seg. Jeg har sett bilde av han i bar overkropp og da har han en del hår på brystet og mye på magen, og det er så sexy at jeg har ikke ord. Men jeg tør ikke si det til han siden han tydeligvis trives best med å barbere.. Han er også alltid glatt nedentil noe jeg faktisk ikke syns noe om. Hvordan tar jeg opp dette? Det er så sexy med hår på menn. og jeg kan bare forestille meg hvor mye mer jeg hadde tent på han om han lot håret vokse, tenner allerede veldig på han men skulle så inderlig ønske at han ikke barberte seg. Får dårlig samvittighet også siden han sier til meg at det jeg trives med er viktigst og at jeg gjør som JEG vil.. han stiller ingen krav der, så føler meg overfladisk og dum som eventuelt tar det opp. Anonymkode: 8bf54...09b
SlemUlv Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hans kropp, hans valg. Akkurat som det er din kropp, ditt valg. Du kan alltids nevne at du foretrekker hår, men han vil uansett ta det valget han føler seg mest komfortabel med. 6
Gjest Tamsi Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Men har han spurt hva du liker? Både kjæresten min og eksene pleide å barbere, men det var ikke noe problem for noen av dem å slutte. Mange barberer fordi de har erfaring med at de fleste liker det sånn, så de bare gjør det. Kjæresten barberte både bryst og mage da vi møttes. Det satte jeg foten ned for, da det stakk som et helvete over hele ryggen når jeg lå inntil han. Så det var enten meg eller barberhøvelen, men han var ikke vond å be.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Tamsi skrev (Akkurat nå): Men har han spurt hva du liker? Både kjæresten min og eksene pleide å barbere, men det var ikke noe problem for noen av dem å slutte. Mange barberer fordi de har erfaring med at de fleste liker det sånn, så de bare gjør det. Kjæresten barberte både bryst og mage da vi møttes. Det satte jeg foten ned for, da det stakk som et helvete over hele ryggen når jeg lå inntil han. Så det var enten meg eller barberhøvelen, men han var ikke vond å be. Han spurte hva jeg liker, men siden han var så omtenksom og vektla hva jeg var komfortabel med, så turte jeg ikke si "men jeg liker hår da" når han sa at han var komfortabel med å barbere seg. Men jeg skal si ifra til han at han trenger ikke barbere seg for min del for jeg liker faktisk hår og syns det er kjempe sexy. Så kan han velge selv hva han vil gjøre. Anonymkode: 8bf54...09b 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 'Du er så sexy! Det hadde vært spennende å se hvor deilig du er med hår også', mens du stryker han over brystet og magen. Det er kjempeviktig å ikke tråkke over andres grenser, og ikke bestemme over andre. Men det er ikke sånn at enhver justering eller tilpassing man gjør er et skummelt svik mot en selv. I et samliv gjør man den type tilpasninger til hverandre hele tiden, fordi man elsker hverandre (og fordi man må få hverdagen til å gå opp). Det som er viktig for deg selv må du selvsagt ikke gå på akkord med, men for eksempel å barbere/la håret gro er for min del ikke av de viktigste tingene som definerer min identitet eller selvstendighet. Det er det mye annet som gjør. Så dersom mannen hadde ymtet frempå om at det hadde vært artig og tennende med hår, så lar jeg selvsagt håret gro en periode! Og gleder ham med litt variasjon i hverdagen, og gleder ham ved å vise han at jeg har lyst til å glede ham. Og han gjør sånne ting for meg. Og faktisk hadde det vært veldig kjedelig om han alltid hadde svart: gjør det du er komfortabel med. 'Har du ingen meninger, mann - jeg vil vite hva du synes!?!', ville jeg mest sannsynlig sagt da 😄 Veldig langt svar, jeg ser det, men det er så mange innlegg i det siste der det fokuseres veldig på å ikke gjøre noe som helst annet enn det du vil selv, så jeg følte behov for å nyansere feltet noe. Så mitt råd er åpenbart: Fortell fyren hva du liker!! Anonymkode: 00d16...d0a
Fioljenta Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Min kjære har aldri hatt mye hår på brystet. Skal jeg være helt ærlig, var jeg litt skuffet i starten. Fordi jeg synes det er sexy/mandig med mer hår. Men, det tok ikke lang tid før det med hår ble mindre viktig. Det var jo ham jeg tente på. Og til min overraskelse så begynte jeg å synes at menn uten hår var mer sexy enn de med. Fordi jeg assosierte dem med min mann. Det jeg prøver å si er at sannsynligvis så kan du lære deg å like at han er glattbarbert. Men, hvis han barberer seg fordi han tror det vil glede deg og ikke fordi han liker det selv, ja, så er det jo litt sløs av energi. 1
Mezzosoprena Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Du tar det ikke opp - han bestemmer jo dette helt selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå