Gå til innhold

Anonymkoder

Trinepia

Anbefalte innlegg

Når et medlem poster et anonymt innlegg, får man da en ny anonymkode for akkurat dette innlegget, eller har man samme anonymkode hver gang man poster innlegg? Jeg spør om dette pga at jeg har en sterk mistanke om trolling med enkelte diagnoser her på KG, og synes at det er trist at enkelte klarer å legge ut såpass mange idiot-innlegg og all verdens spørsmål om en og samme diagnose, at de på dette viset drar ned en hel gruppe mennesker som jeg vet sliter fra før! Er ganske sikker på at det er kun 1, eller iallefall få, som driver med dette tøyset. Derfor lurer jeg på om man ved å se på anonym-kodene kan finne ut om det er det samme medlemmet som er i gang igjen, og dermed kan ta til motmæle for å stoppe trollinga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får ny kode for hver tråd. 

Moderator kan se brukernavnet selvom de poster som AnonymBruker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt selv. Tror man beholder samme anonymkode i samme tråd, men ikke i andre tråder. KG har en viss suksess fordi det er såpass lav terskel for å poste anonymt. Baksiden er all "idiotien" mellom gullkornene. Men slik har verden blitt, de som klarer å skjelne mellom skitt og kanel klarer seg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymkodene følger brukernavn pr tråd, så selv om samme bruker poster i to tråder vil anonymkoden være forskjellig.

Anki, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...