Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk et lite sjokk da jeg tok en titt på lista over mine Favoritter på nettet - mange, mange linker som ikke lenger fungerer, og mye som jeg ikke lenger har bruk for.

Så nå tok jeg en real opprydding - men det tar litt tid da, å gå gjennom alt jeg ikke lenger husker hva er! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Ikke så ofte som jeg burde. Tok en skikkelig opprydding for noen måneder siden og la alt i mapper osv men nå begynner det å bli veldig rotete igjen.

Orker lissom ikke gå igjennom alt. :tunge1:

Skrevet

Ikke så ofte som jeg burde her heller, men en gang i blandt.

Skrevet

Nei, så og si aldri. Jeg er blitt vant med strukturen og hvor linker ligger, så hvis jeg rydder opp blir jeg bare forvirra og finner ingenting :ler:

Skrevet

Utrolig hvor mye man legger som Favoritter - og så tror jeg liksom at jeg skal huske at jeg har det der. :klaske: Det gjør jeg jo ikke...

Nå har jeg fått organisert litt bedre, har irritert meg mang en gang over at linken til feks nettbanken min ligger så langt ned på liste, men først nå fant jeg ut at jeg jo kan FLYTTE linkene opp og ned på lista. :idesmil:

SÅ mye har jeg rydda i Favorittene... ;)

Skrevet

Jeg prøver nå og da... men jeg gjør det liksom aldri ferdig. Har mange linker der inne som jeg ikke engang husker at jeg har der og mange av dem fungerer ikke lenger.

Finner nå dem jeg trenger likevel så..

Skrevet

Hos meg er alt ordnet i mapper.

Rydder etter behov og er ganske flink til å fjerne favoritter som ikke virker lenger eller som ble brukt bare i en periode.

Skrevet

Ja, mine favoritter er også godt organisert i mange mapper, så det er ingen problemer å finne fram. Det eneste er da å luke ut døde linker.

Skrevet

Rydder etter behov og er ganske flink til å fjerne favoritter som ikke virker lenger eller som ble brukt bare i en periode.

:forvirret: Du kan ikke komme og rydde litt hos meg og? Åpnet nettopp favorittlista og det var mang en link hvor jeg ble sittende og tenke "hvorfor i all verden har jeg merket av den der"....

Skrevet

Jeg putter ingen i favoritter eller noe jeg. Vet ikke hvordan jeg gjør det heller? Men jeg er bare nesten her inn ejg da. Og på et annet forum. :sjenert:

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg ryddet i favorittene i forrige uke, så nå ligger alt pent i mapper. Men det er første gang jeg har ryddet i dem noensinne, så vanligvis er det fullt kaos.

Skrevet

Omtrent slik er det her også.

Skrevet

Rydder jevnlig .. men selv da finner jeg alltid sider jeg har "glemt" :ler:

Skrevet
Jeg putter ingen i favoritter eller noe jeg. Vet ikke hvordan jeg gjør det heller? Men jeg er bare nesten her inn ejg da. Og på et annet forum.  :sjenert:

Bruker du Opera eller IE er det bare å høyreklikke musa og velge "Bookmark page/Add to favorites". :)

Skrevet (endret)

Jeg rydder opp i de en gang i året...

Men det skal sies at jeg er temmlig flink til å legge de i rett mappe med en gang :-D

Endret av Pimbila
Skrevet

Jeg har rundt 10 mapper og legger ting i de etterhvert. Tror ikke det vil være behov for opprydning, jeg er veldig kritisk mht hva jeg legger til

Skrevet

Prøver å legge inn kun ting som er viktige. Men det blir totalt kaos for det. :)

Men slette linker? Nei, det skjer ikke. Er jo artig å se hva man surfet på for x antall år siden og anså som viktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...