AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 Hei 😊 Hvordan ble du fridd til? Hvordan ser din forlovelsesring ut? Når ble dere gift etter forlovelse? Planlegger frieri, og ønsker å høre hvordan andre har gjort det 😊 Anonymkode: 6fd0f...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Del Skrevet 11. mai 2021 Ble fridd til på ferie, når vi var ute å dykket/svømte. Enstens diamant. Giftet oss sommeren året etter:) Anonymkode: fb6b8...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Del Skrevet 11. mai 2021 Ble fridd til på skogstur Forlovelsesringen min har flere diamanter, en stor i midten og flere mindre på sidene. Giftet oss 10 mnd etter forlovelse. Anonymkode: 5b8c8...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Del Skrevet 11. mai 2021 Ble fridd til i et escape Room. Giftet oss et halvt år senere Anonymkode: 5d105...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 11. mai 2021 #5 Del Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ble fridd til i et escape Room. Giftet oss et halvt år senere Anonymkode: 5d105...db9 Det er nesten lurt. Du får ikke slippe ut før du sier ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 11. mai 2021 #6 Del Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei 😊 Hvordan ble du fridd til? Hvordan ser din forlovelsesring ut? Når ble dere gift etter forlovelse? Anonymkode: 6fd0f...dd7 Han tok meg med til det stedet vi hadde vår første date. Der hadde mora hans vært med champagne og tent fakler osv 🥰 Så lusket hun rundt i buskene for å få dette med seg. Så når vi er kommet dit, så står vi plutselig der alene. (Hadde med min beste kompis) også tar han hendene mine og skal vel egentlig holde en liten kjærlighetserklæring, men han blir kvalt av sin egen gråt og får vel pusha ut "fordi jeg elsker deg" også gikk han ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med han. Det er en enkel diamantring (lignende den på bildet) vi forlovet oss 12.12.19, og skal gifte oss når Corona har roet ned og man kan ha sammenkomst uten å være redd for å gjøre noe feil i forhold til smittevern osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Del Skrevet 12. mai 2021 Ble fridd til i soloppgangen på hytten til familien min, i flere meters høy snø, med nyyydelig natur rundt oss. Et sted som har betydd masse for min oppvekst. Gikk ned på kne i snøen. Enkelt og helt perfekt. Vi var alene. Bobler og glass lå klart i snøen. Ringen er i hvitt gull med én stor diamant (hadde nok hintet rimelig godt i forkant, så det ble innertier)🙈 Kanskje snodig at vi er forlovet når vi ikke har noen planer eller ønsker om å gifte oss, men vi er veldig nøgd med å «bare» være forlovet. Vi har vært sammen i 11 år, og forlovet i 7 av de. Kaller han mannen min uansett. Anonymkode: b5ef6...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå