Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 11 dpo i dag, og har testet positivt siden 8 dpo. Har veldig masse menssmerter, kramper og sånn, noe som bekymrer meg litt.

Jeg er en person som har veldig lite menssmerter til vanlig, og pleier heller ikke å kjenne noe til mensen før det blør. Har forstått det slik at det kan være vanlig å kjenne sånne type smerter? Aldri vært gravid før.

Anonymkode: 6c268...606

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 11 dpo i dag, og har testet positivt siden 8 dpo. Har veldig masse menssmerter, kramper og sånn, noe som bekymrer meg litt.

Jeg er en person som har veldig lite menssmerter til vanlig, og pleier heller ikke å kjenne noe til mensen før det blør. Har forstått det slik at det kan være vanlig å kjenne sånne type smerter? Aldri vært gravid før.

Det er normalt. 

Anonymkode: 8e08d...e4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt

Anonymkode: aebb0...07a

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg også :) Har lite menssmerter ellers.

Anonymkode: 00955...a56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Det er livmoren som strekkes og jobber. Det spiller ingen rolle om du pleier ha menssmerter eller ikke, dette er noe annet. 

Jeg hadde veldig mye menssmerter første gang, men ingen andre gang, da var livmoren allerede strukket og tøyet fra første gangen. Det er mer vanlig som førstegangs.

Anonymkode: 80874...d0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt normalt. Det er livmoren som strekkes og jobber. Det spiller ingen rolle om du pleier ha menssmerter eller ikke, dette er noe annet. 

Jeg hadde veldig mye menssmerter første gang, men ingen andre gang, da var livmoren allerede strukket og tøyet fra første gangen. Det er mer vanlig som førstegangs.

Anonymkode: 80874...d0b

Tusen takk! Grunnen til at jeg nevnte det med at jeg ikke pleier å ha menssmerter, er for å si at dette ikke er et tegn på mensen for meg til vanlig. Kanskje for å berolige meg selv. 

Godt å høre at andre har opplevd det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...