AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 For 5 år siden fikk jeg en skade på jobb -som etter mye om og men ble godkjent som yrkesskade av NAV (med hjelp av NSF). Heldigvis unngikk jeg å havne på AAP osv, da jeg fant en jobb som jeg har klart å fungere i tross sterke smerter. Men jeg har hele veien hatt endel utgifter til lege, behandling, div utredninger og smertestillende. Har tenkt at det dessverre er sånn det er. Så har jo ikke tatt vare på kvitteringer. Men her om dagen fikk jeg høre at når man har godkjent yrkesskade, så skal utgifter ifb med dette dekkes? I såfall - er det noe som helst poeng i å kontakte nav for dette nå? Hvordan gå frem? Har jo brukt endel penger disse årene som er direkte relatert til skaden.. Anonymkode: bfe5d...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Del Skrevet 11. mai 2021 Følger Anonymkode: 0441a...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå