AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg har hatt en venn i mange år. For å gjøre historien litt kort så var han interessert, jeg var ikke. Det endte med brudd på vennskapet da det var jeg som tok det opp. Han var for sjenert til å si noe, men jeg ante at han var det. Tilfeldig møttes vi igjen og denne gangen sa jeg at jeg bare kunne være venner. Det var sånn i mange år og vi hadde et veldig fint vennskap. Veldig god kjemi og veldig mye til felles. Han fikk tilslutt nok og vi hadde en heftig krangel, men han ble jo helt besatt. Skrev hvert 5. min i flere dager og hvordan jeg skulle gitt han en sjanse og at det er min skyld at han har vondt. Jeg sluttet å svare, men nå etterpå legger han ut lenker til musikk på some, ting som helt tydelig handler om han og meg. Lyrikken i disse sangene går fra ekstremt sinne over noen som sårer deg til dyp kjærlighetssorg. Eller noen som vil ta selvmord. Jeg blir litt stressa her. Utover at han nok vil ha oppmerksomhet og vil at jeg skal synes synd på han er dette en farlig adferd? Er litt redd han skal stalke meg, han vet hvor jeg bor. Han var der for noen uker siden da vi fortsatt var venner! Hva er det som skjer med han, vil han legge det bak seg om jeg holder meg helt unna? Eller kan det være tegn på at han kommer til å gjøre noe. Anonymkode: dfc97...69a
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hvertfall ikke en kar du bør oppmuntre. Han høres ut som han har psykiske problemer. Som kommer til å holde hardt om han får det minste grep på deg . Ikke ditt ansvar. Pass på deg selv og blokker! Han er typen til å stalke , så intenst han har holdt med meldinger. Og disse tekstene 🥶 Skummel fyr !
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Skogsalv skrev (21 timer siden): Hvertfall ikke en kar du bør oppmuntre. Han høres ut som han har psykiske problemer. Som kommer til å holde hardt om han får det minste grep på deg . Ikke ditt ansvar. Pass på deg selv og blokker! Han er typen til å stalke , så intenst han har holdt med meldinger. Og disse tekstene 🥶 Skummel fyr ! Ja, kjenner jeg blir urolig. Helt utrolig frekt å gi meg skylda for alt det han går gjennom når han frivillig og vitende visste jeg bare ville være venner. Men tenker det er best å bare ignorere han helt så håper jeg det musikk greiene hans gir seg.. vurderer å flytte da 😕 Anonymkode: dfc97...69a
Chantielle Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg