AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Hei. jeg er gravid nå i uke 31. jeg har den siste uken hatt mye stikkinger/murringer nederst i magen, veldig kvalm og løs i magen. (Har hatt Forstoppelse resten av graviditeten, forrige svangerskap startet fødsel med løs mage samme dag som jeg fødte). har derfor vært bekymret for en tidlig fødsel. Men var på ultralyd igår, der viste det at jeg har lang livmortapp(?), men baby har lagt seg i hodeleie nå. De sa at det ikke var noe å bekymre seg over.. men blir løsere k magen for hver dag, så jeg tror fortsatt det er fødsel på vei.. kan det bli for tidlig førsel selvom livmortappen var lang og lukket? Tror den var nesten 5mm.. eller er det andre som har opplevd dette som normalt? Anonymkode: e0f13...6ff
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Jeg gikk med løsmage i 6 uker, og stikingier og murringer fra uke 28. Jeg fødte 40+3, så det kan nok bare være kroppen som reagerer mer på hormonene nå. Anonymkode: 47b4c...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå