Gå til innhold

tolke signaler hvorvidt noen er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er en gutt på 25 år. Bifil. Jeg har en mannlig kollega som jeg synes er ganske kjekk. Vi jobber begge som sykepleiere.  Han omtaler meg ofte som "kjekken" når han støter på meg, f.eks. ved kaffeautomaten o..l. "Hei, hvordan går det kjekken?" Jeg merket jeg blir litt mo i knærne av han. Samtidig er jeg usikker på om jeg skal tolke det dithen at han er interessert i meg. Jeg vet han driver med kamsport på fritiden, trener mye, og at han er litt eplekjekk som type.  Kanskje det bare er sånn han er? Når jeg noen ganger har forsøkt å innlede en seriøs samtale med han er det ofte at han begynner å tulle. Kan virke som han prøver å få en reaksjon fra meg, men igjen, han tuller ofte mye. 

Er det riktig av meg å tolke at han er interessert i meg eller er det for tidlig å si?

Anonymkode: 95916...84e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekke om han har en bule i buksa kanskje?

Anonymkode: 06eb7...214

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva slags ***fil man er så er det oftest en dårlig idé med sjekking på jobb. Eller ikke? Om det ikke er vidt forskjellige avdelinger med lite jobbmessig kontakt.

Anonymkode: d20ac...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Trodde folk ofte møtte hverandre i jobbsammenheng? Men selvfølgelig risiko at man må fortsette å omgås hvis det skulle gå skeis.

Anonymkode: 95916...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...