Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #1 Del Skrevet 4. september 2005 Skjønner det varierer veldig, men er det noen her som har benyttet seg av det? Vi har et gammelt hus, fra ca 1950, og skal bygge ut og få det til å se helhetlig ut. Tenkte å få det tegnet......Noen som har peiling på hva dette kan koste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 5. september 2005 #2 Del Skrevet 5. september 2005 Skjønner det varierer veldig, men er det noen her som har benyttet seg av det? Vi har et gammelt hus, fra ca 1950, og skal bygge ut og få det til å se helhetlig ut. Tenkte å få det tegnet......Noen som har peiling på hva dette kan koste? ← Vi fikk byggmesteren til å tegne utkast. Huset ble stort sett bra, men de misset på endel ting som jeg tror at en arkitekt ville vært mer nøye med, så det kan nok lønne seg. Byggmesteren tar også betalt for timene de bruker, så jeg er ikke sikker på om det lønte seg noe særlig. Men jeg aner ikke hva arkitekt koster. Antar at du kan ringe og be om prisoverslag/skisse/samtale for å se om de har skjønt hva det er dere ønsker dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 5. september 2005 #3 Del Skrevet 5. september 2005 En arkitekt vi snakket med ang. tegninger tok ca 1000 kr pr time. Hørte om noen som fikk tegnet et påbygg. Det kom på ca 25000.... vet ikke om dette var noen hjelp men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 6. september 2005 #4 Del Skrevet 6. september 2005 Vi holder på med det samme! :-) Har også et hus fra 1954, og fikk en arkitekt til å tegne om alle fasader. Det kom på rundt 30.000,- Men jeg tror nok kanskje det går an å få det rimeligere, det finnes mange som er flinke og kreative på tegnebordet, men som kanskje ikke jobber som arkitekt. Lykke til med prosjekt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå