AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Til å skifte beite uten at det er noe karriereløft, men et skritt til siden for en lønnsøkning på 150 000? Du sier opp en vag og kul stillingstittel i det offentlige mot en lavere stillingstittel i det private for 150 000 mer i lønn? Anonymkode: f29de...d07
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Kommer an på hvor mye jeg tjente i utgangspunktet og konkrete arbeidsoppgavene. Selve stillingstittelen er ikke så interessant for meg. Anonymkode: 73b4c...cef 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Siden jeg er mer opptatt av god økonomi enn fin tittel, så ja, det hadde jeg helt sikkert gjort. Anonymkode: b9396...b87 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Umulig å ta et valg på det lille du skriver her. Det handler om hva man har lyst til, hva man er motivert for, hvordan arbeidsplassene er og hvem som jobber der, hvilke fremtidsutsikter man har, hvor jobbene er i forhold til hverandre osv... Det handler aldri om penger. Anonymkode: d6b83...d60 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 For meg betyr arbeidsoppgavene mer enn høy lønn og tittel, så svaret må bli kanskje. Hvis lønnen jeg hadde i utgangspunktet var til å leve med ville ikke en lønnsøkning vært det som fikk meg til å bytte jobb, men hvis arbeidsoppgavene passet meg bedre ville jeg gjort det. Anonymkode: ebb55...cdb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Hva har stillingstittelen å si? Bryr du deg mer om hva folk synes om stilingstittelen din enn jobben du faktisk gjør? Jeg har en stillingstittel som høres lav ut, men jeg tjener rett over millionen likevel. Hva folk tror om stillingstittelen får bare være. Jeg er fornøyd med jobben. Anonymkode: 0c292...e06
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Det er ikke nok info i HI. Jeg driter i tittelen, men for meg ville det å "bytte beite" bety at jeg sluttet å jobbe med det jeg er utdannet til, så det er jo en litt rar problemstilling. I utgangspunktet har jeg ikke noe problem med det, og 150 000 er absolutt god motivasjon, men det er mange andre faktorer som spiller inn. Hvor trygg er denne stillingen? Hva innebærer den? Anonymkode: 55d12...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå