AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Sitter å lurer på om jeg skal slå opp med kjæresten min. Jeg blir så stresset når jeg tenker på forholdet. Jeg klarer aldri å ta meg tid til meg selv. Uro og angst blir flyt opp og jeg sammenligner meg med han hele tiden. Jeg liker ikke kjempegodt å game. Det gjør han. Vi pleier å se på serier og filmer ilag. Og gå fjellturer sammenMen hva skal jeg gjøre når han spiller? Nå er han arbeidsledig og spiller hver dag når jeg er på jobb. Måler alt jeg liker med det han liker og slutter å like det jeg liker fordi jeg vil bli mer lik han. Når han er trøtt tar jeg meg også en hvil f. Eks fordi han gjør det og det føles unaturlig å være våken. Tenker at om jeg hadde vært singel så hadde det med alenetid vært mye enklere å takle. Fordi da er det bare meg selv jeg har og sammenligne meg med. Og roen senker seg bare tanken på å ikke ha kjæreste. Jeg tror jeg er veldig sensitiv til folk pga angstlidelse. Jeg synes det er skummelt å tenke på at jeg blir så rolig ved tanken på å slå opp og jeg føler at det kan være mulig jeg gjør et feil valg. Det hadde knust meg innvendig å skulle droppet han. Jeg vet hvor lei meg ha hadde blitt og hvor lei meg jeg ville blitt. Jeg hadde nok vært lei meg leeenge. Anonymkode: df8d4...6f3 1
Bloom Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hei Dette hørtes ikke ut som noen drømmeprins. Og du trenger kanskje å finne deg selv og bli kjent med egne behov og verdier? Kjipt å kopiere noen, våkner opp etter noen år og føler man har kastet bort tid på ting man ikke finner interessante. Snakker av erfaring. 2
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 (endret) Du mister deg selv ved å overfokusere på ham . Bli lik han,,,din energi avhenger av hans energi ? Arbeidsledig som gamer hele dagen...og ikke har overskudd nok til deg og opplevelser/ tiltak for felles fremtid... Hva er planen hans ? For dere ? At du blir rolig / samtidig skremt ifht brudd tyder på mye å ta tak i 😬🤷♀️ Endret 11. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Når han blir voksen og får seg jobb, slutter han sikkert med TV-spill. Anonymkode: 04255...91e
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når han blir voksen og får seg jobb, slutter han sikkert med TV-spill. Anonymkode: 04255...91e Ikke nødvendigvis .. 🤣 De verste gamerne har bikka 45 + ,,,, All TID utenom jobb går til det ..Hvertfall 70 %,,,,
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når han blir voksen og får seg jobb, slutter han sikkert med TV-spill. Anonymkode: 04255...91e Ikke alle gjør det nei. Da blir det jobb og spill, og resten (kjæreste, fysiske venner, husarbeid, turer, gjøremål, andre hobbyer og fritidsaktiviteter) brukes det ingen tid på. Anonymkode: f21c5...f2e
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke alle gjør det nei. Da blir det jobb og spill, og resten (kjæreste, fysiske venner, husarbeid, turer, gjøremål, andre hobbyer og fritidsaktiviteter) brukes det ingen tid på. Anonymkode: f21c5...f2e Nettopp. ! Waste of time ! Slike bør være single 😉,,,, de lemper mye på andre, og koster partners tid / følelser og ressurser under matta for next levels skyld ! Endret 11. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Her virker det som du har problemer med deg selv, TS, og du innrømmer det. Bra du har selvinnsikt. Du sier selv at dere finner på ting sammen, men når han gamer så føler du deg utenfor. I et forhold må du akseptere at partneren har egne interesser som ikke nødvendigvis involverer deg. Råder deg til å ta en prat med ham og lufte litt. Lykke til. Anonymkode: 0ab78...069 6
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Her virker det som du har problemer med deg selv, TS, og du innrømmer det. Bra du har selvinnsikt. Du sier selv at dere finner på ting sammen, men når han gamer så føler du deg utenfor. I et forhold må du akseptere at partneren har egne interesser som ikke nødvendigvis involverer deg. Råder deg til å ta en prat med ham og lufte litt. Lykke til. Anonymkode: 0ab78...069 Problemer med seg selv....hvilke problemer? , spør jeg ! Tror ikke de problemene hadde vært der i et forhold uten gaming! Muligens ung og litt naiv ifht ønsket om gjensidig effort....? Og hun tar det på SEG ! Men lufting er absolutt nødvendig,som du sier 🙂 Mindre spilling . Felles aktiviter og egne aktiviteter 😂 TID OG NÆRHET ! - gjør ingen eksludert! Mangler nok litt på det her.. De ser litt på TV sammen....Og hvor mange fjellturer går man i året liksom ? 😂 Endret 11. mai 2021 av Skogsalv
Fiffig Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 Det høres ut som du kan ha utbytte av noe terapi. Det er ikke normalt å ønske å speile partneren til de grader. Du må ta plass selv. Tørre å være. Og er kanskje ikke det beste som kunne hendt deg og noe å strekke seg etter heller, som arbeidsledig som bruker dagene på å game? 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 Hei! Problemet her er ikke han, men deg selv. Kanskje du passer best til å være singel? Ihvertfall til å bo alene. Bli mer selvstendig. Mulig terapi. Du har gjerne vært slik hele livet? Vært avhengig av andres aksept og forventninger? Anonymkode: 6c490...ebf 4
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 (endret) Hun speiler ham for å oppnå nærhet....simple as that.... Det naturlige spørsmålet for meg er : TS: fungerer du godt i jobben din ifht trivsel/ kollegaer ? 🙂 Endret 11. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #13 Skrevet 11. mai 2021 Skogsalv skrev (3 timer siden): Problemer med seg selv....hvilke problemer? , spør jeg ! Tror ikke de problemene hadde vært der i et forhold uten gaming! At hun må legge seg til å sove hver gang han sover er ikke normalt, og har INGENTING å gjøre med at han er en gamer. Dette er problemer HUN har, og som hun må ta ansvar for å ordne opp i. Hun kan ikke legge skylden på han for at hun føler seg tvungen til å gjøre det samme som han gjør. Hun må lære seg å ta ansvar for sitt eget liv. Ikke kontrollere hvilke hobbyer andre mennesker har. Anonymkode: 6c490...ebf 2
Gjest Skogsalv Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At hun må legge seg til å sove hver gang han sover er ikke normalt, og har INGENTING å gjøre med at han er en gamer. Dette er problemer HUN har, og som hun må ta ansvar for å ordne opp i. Hun kan ikke legge skylden på han for at hun føler seg tvungen til å gjøre det samme som han gjør. Hun må lære seg å ta ansvar for sitt eget liv. Ikke kontrollere hvilke hobbyer andre mennesker har. Anonymkode: 6c490...ebf Hun må ikke det,men velger det for nærhet tenker jeg. Han har vel sittet oppe til langt på natt/ snudd døgnet ifht gaminga, mens hun er på jobb. Så jeg tror gaminga er problemet ifht en normal relasjon. Han legger seg nok noen timer på dagen for å være klar til ny dyst på kvelden . Men det er bare mine antagelser 🤷♀️ TS får fylle ut de blanke områdene. Jeg har spurt om jobben hennes ifht trivsel / kollegaer. Det sier også noe,når hun svarer på det 🙂 Hun er sikkert på jobb nå 😉
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #15 Skrevet 11. mai 2021 Når du stiller deg dette spørsmålet så har du gjerne svaret sjøl. Om du tviler på et forhold så tenker eg at dette forholdet er ikkje ment to be. Anonymkode: fddd2...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå