Gjest Gjest_Sonja_* Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Hei! Lurer rett og slett bare på hva som er ditt nyeste funn innen kosmetikk-produkter. Kanskje jeg får noen tips også Mine er: Biotherm Play On "pulver-skimmer-skygge": gir sikkerlig "party-øyne" for å si det sånn....Den sitter hele kvelden! Jeg har lys farge som jeg bruker over litt mørkere øyesminke og denne lyser opp øynene på en måte. Jeg har brukt den på kveldstid over mørk brun og plommefraget skygger og resultatet blir kjempe lekkert. Og sammen med en maskara som gir lange vipper,så gir det sikkerlig proft resulat! Tror den er nokså drøy for det var ikke mye jeg trengte før det ble nok.... Kerastase Volumactive Resistance Shampo: jeg kjøpte denne sist jeg var hos frisøren min. Har alltid brukt Loreals shampo,men ble sikkerlig positivt overrasket over denne. Håret mitt er blondstirpet og nokså flatt og tynt. Denne shampoen skulle vel gi litt volum?Vet ikke helt om jeg kan si den gjorde det,men håret ble ihvertfall på ingen måte tungt,med mykt og ser glansfult og sunt ut...trenger nesten ikke balsam etterpå heller,så derfor blir håret mitt ikke lenger så tungt og flatt! Lurer på om jeg har funnet min nye shampo?? Jeg har brukt den 5-6 ganger og er kjempe fornøyd så langt!! Natursan Baby Oil Gel: Billig og kjempe bra!Jeg bruker den etter barbering og voksing og uhden blir myk og fuktet. Den er litt klisster med en gang,men det går over etter rundt 10 min...Jeg bruker den nå også før jeg skal ut fordi den gir kjempe fin glød på brun hud!Så lekkert resulatat til bare 30 kr!! Håper noen andre vil dere deres nyeste funn med meg også Skriv gjerne også hvorfor slik jeg har gjort!
Gjest Sarah Jessica Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Fin tråd! :rosasmil: Mitt fremste favorittprodukt den siste tiden er HIGLIGHTER fra FACE STOCKHOLM, kremaktig i en rosatone. Den kan brukes til "alt" - genial å ha i vesken. Jeg bruker den mest øverst i kinnbeina, børstet ut med rougen, for et fint lyst skinn/effekt (slik J.Lo veldig ofte bruker). Ellers i ytterkanten under brynene, over skyggen, for en fin lys effekt, i øyegropen eller bittelitt i leppe"gropen" på overleppen. Ellers kan den brukes både som øyeskygge og på leppene! Husker ikke hva den koster, rundt 150 vil jeg tro, og den finnes i flere farger.
Rannva Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Labello Caregloss & Shine. Han maaaange glosser og leppestifter o.l. liggende, men nå bruker jeg bare denne. God å ha på, og nøyaktig den nyansen jeg har lett etter!
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Hvor får man kjøpt denne Biotherm Play On pulver-skimmer-skyggen? Tror den hadde vært noe for meg! Ellers så er min siste oppdagelse Glam shine cream leppestift fra L'oreal. Det er som en lipgloss i fast form. Deilig konsistens og den sitter lenge!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Hvor får man kjøpt denne Biotherm Play On pulver-skimmer-skyggen? Tror den hadde vært noe for meg! Ellers så er min siste oppdagelse Glam shine cream leppestift fra L'oreal. Det er som en lipgloss i fast form. Deilig konsistens og den sitter lenge! ← der de sleger Biotherm produkter... kanskje de har det på Strawberrynet??
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Natusan sin Holiday Skin Body Loition, fuktighetskrem som lukter godt og bittelitt selvbruningskrem i seg. Kostet meg litt over 40 kr
Søtpotita Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Natusan sin Holiday Skin Body Loition, fuktighetskrem som lukter godt og bittelitt selvbruningskrem i seg. Kostet meg litt over 40 kr ← Får ein verkeleg litt farge av den?
lene24 Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 til deg over; ja en får farge av den, en fin farge som ser naturlig ut, som ikke skjolder seg etter påføring eller etter noen dager....
Gjest Virvel Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 (endret) YSL Touche Eclat og Dior solpudder er de nye favorittene mine. Endret 8. september 2005 av Virvel
Gjest Isabellas Skrevet 8. september 2005 #11 Skrevet 8. september 2005 Natusan sin Holiday Skin Body Loition, fuktighetskrem som lukter godt og bittelitt selvbruningskrem i seg. Kostet meg litt over 40 kr ← Helt enig!! :rosasmil: Og Estee Lauder Body Performance Deo - den beste luktfri som jeg har prøvd hittil. Rosebud Strawberry Lip Balm - dufter godt av jordbær! YSL sin nye lipgloss i click - penn i brunt. Passe med skimmer, og lukter og smaker godt!
^me^ Skrevet 8. september 2005 #12 Skrevet 8. september 2005 solpudderet til loreal fikk en spesiell glød i ansiktet mitt som gjorde susen på make-upen!
Gjest Coral Skrevet 9. september 2005 #13 Skrevet 9. september 2005 Skimmer-kajal fra Estee Lauder er nok det produktet jeg sist kjøpte som jeg er mest fornøyd med.
Gjest Lilleulv Skrevet 9. september 2005 #14 Skrevet 9. september 2005 solpudderet til loreal fikk en spesiell glød i ansiktet mitt som gjorde susen på make-upen! ← Hvilket er dette? Eller har de bare et? *fikk lyst på*
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #15 Skrevet 9. september 2005 Hvilket er dette? Eller har de bare et? *fikk lyst på* ← Det er mulig det er Glam Bronze fra L'Oreal hun mener. Jeg har det, og det er helt ok. Ganske liten eske med en grei børste. Siden det er så lite + har børste, synes jeg det er greit å ha det i vesken. Fine farger som ikke er for mørke. Inneholder lite skimmer, så det passer bra også til dagbruk. Jeg har nyansen 03 og den passer til medium hud. Men jeg synes solpudderet til Guerlain er bedre.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2005 #16 Skrevet 9. september 2005 Jeg har gjenoppdaget en gammel favoritt, nemlig kremen fra Bio-performance-serien til Shiseido. Jeg har kjempetørr hud, men med denne blir den skikkelig gjennomfuktet, men ikke blank. Grunnen til at jeg ikke kjøper den, er prisen. Over 600 for 50 ml krukke er ikke akkurat rimelig.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 9. september 2005 #17 Skrevet 9. september 2005 Natusan sin Holiday Skin Body Loition, fuktighetskrem som lukter godt og bittelitt selvbruningskrem i seg. Kostet meg litt over 40 kr ← den var rett og slett grusom! så jeg ga den bort! etter påføring kunne man gni på huden og det var sånn seit og ekkelt som liksom dryste av... nei fysj... nyeste funn: Hmmm... Estee lauder daywear plus akioxidant 15 sph... grønn i fargen, huden blir knall fin, kalles "Tryllekrem". og ikke mindst YSL touch eclat! "Tryllepennen"... ikke mine nyeste funn, men favorittene! Dior maximeyes mascara, YSL "gullmascaraen faux cils" , vel dette MÅ jeg altid ha hvor enn jeg går!
Gjest Lilleulv Skrevet 9. september 2005 #18 Skrevet 9. september 2005 enig i det som ble sagt ang natusanen her... jeg hadde tatt den på for å være lekker til jeg fikk guttebesøk, og når han satt og koste med leggene mine satt han igjen med noe som han trodde var hele huden min i hendene dobbelturk! :icon_neutral:
lene24 Skrevet 10. september 2005 #19 Skrevet 10. september 2005 enig i det som ble sagt ang natusanen her... jeg hadde tatt den på for å være lekker til jeg fikk guttebesøk, og når han satt og koste med leggene mine satt han igjen med noe som han trodde var hele huden min i hendene dobbelturk! :icon_neutral: ← det har jeg aldri opplevd annet enn på halsen.... synes den tørker inn raskt og samtidig så dufter den godt også, i motsetning til alle andre selvbrunere jeg har prøvd...
-Fisken- Skrevet 10. september 2005 #20 Skrevet 10. september 2005 Solpudderet til Body Shop. ← Hvor mye koster deT?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå