AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg vet det er variasjon blant menn, og jeg vet det er mange ulike varianter mellom de to alternativene jeg nevner i overskriften. Alternativ 1: Markerte muskler på armer, six-pack, markerte lår (type Therese Johaug), små pupper og rett fasong. Alternativ 2: Alminnelig slank, timeglass, store pupper (D-/E-cup), hofter, rumpe, trente, men fortsatt runde, lår, timeglassfigur, flat mage, men det er likevel noe å gripe fatt i. Jeg ønsker bare å gjøre en meget enkel undersøkelse for å få noen uformelle indikatorer... Vil også bemerke at jeg selv synes at begge alternativene er fine, så det er ikke meningen å favorisere noen fra min side. Anonymkode: 4e10f...d0e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Herregud, alt overflatisk fjas folk går rundt og tenker på. Dette tar jaggu kaka. Anonymkode: cf515...91a 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 For min del er det A, men mange elsker jo B også. Det er et fullstendig irrelevant og overfladisk spørsmål du stiller TS. Jeg tipper du er hun som føler på mindreverdighetskomplekser ovenfor dama i venneparet. Hvis jeg har rett, synes jeg det er dårlig gjort av deg å legge ut så detaljert som du gjorde der, og så følge opp med denne.. Anonymkode: e0517...49c 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 TS, hvor globalt fiksert kan du tillate deg å være? Like teit som penistråder, kjønnslepper og puppedebatt. Livet går videre, du må og vurdere å gjøre det samme. Sol ute. Kom deg ut blant mangfoldet - dine medmennesker. Masse ♥️ fra oss til deg. Anonymkode: ebd15...849 1
ArneAnd Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 På et veldig generelt grunnlag må jeg si alternativ 2, men det er veldig mye som er viktigere enn utseende. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vet det er variasjon blant menn, og jeg vet det er mange ulike varianter mellom de to alternativene jeg nevner i overskriften. Alternativ 1: Markerte muskler på armer, six-pack, markerte lår (type Therese Johaug), små pupper og rett fasong. Alternativ 2: Alminnelig slank, timeglass, store pupper (D-/E-cup), hofter, rumpe, trente, men fortsatt runde, lår, timeglassfigur, flat mage, men det er likevel noe å gripe fatt i. Jeg ønsker bare å gjøre en meget enkel undersøkelse for å få noen uformelle indikatorer... Vil også bemerke at jeg selv synes at begge alternativene er fine, så det er ikke meningen å favorisere noen fra min side. Anonymkode: 4e10f...d0e Alternativ 2! FORMER!!! Anonymkode: 67049...da7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Gjett om du er bitter på noen som er slank, og prøver å fremstille den tykke kroppen din som en gudinne kropp. For en vanvittig patetisk tråd. De fleste menn velger for øvrig den slanke kvinnen med små pupper og liten rumpe, og ikke noen som er tjukk. Det hjelper ikke med litt fasong, er man tjukk så er man tjukk. Anonymkode: b3457...6cc 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Definitivt alternativ 1. Estetisk sett, men mest fordi en dame som tar pull ups og slår hjul er sykt mye mer kult enn en som ligger på sofaen med en sjokolade. Anonymkode: a724c...519 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjett om du er bitter på noen som er slank, og prøver å fremstille den tykke kroppen din som en gudinne kropp. For en vanvittig patetisk tråd. De fleste menn velger for øvrig den slanke kvinnen med små pupper og liten rumpe, og ikke noen som er tjukk. Det hjelper ikke med litt fasong, er man tjukk så er man tjukk. Anonymkode: b3457...6cc 😳😳wow, sårt tema for deg dette eller... ? Anonymkode: da4a1...b24
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 Alternativ 2 - trent med former👌🏻 Hvor leser dere andre at alternativ 2 er feit? Anonymkode: 6130d...22f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alternativ 2 - trent med former👌🏻 Hvor leser dere andre at alternativ 2 er feit? Anonymkode: 6130d...22f De færreste har D/E cup uten å ha for høy fettprosent Anonymkode: a724c...519
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #13 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De færreste har D/E cup uten å ha for høy fettprosent Anonymkode: a724c...519 Vet om en del damer, exen som et eksempel som hadde lav fettprosent, godt trent rumpe/lår/mage med store pupper og rumpe. Hun må være et genetisk vidunder og er helt naturlig. Anonymkode: b1f8d...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De færreste har D/E cup uten å ha for høy fettprosent Anonymkode: a724c...519 Du vet at D/E ikke er universalt? 60, 65, 70, 75, 80 D/E er veldig forskjellige størrelser! Anonymkode: a2fea...1e8 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #15 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😳😳wow, sårt tema for deg dette eller... ? Anonymkode: da4a1...b24 Nope. Mer sårt for trådstarter. Det er åpenbart at hun prøver å heve seg selv, og fremstiller seg selv bedre enn hun er. Anonymkode: b3457...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: For min del er det A, men mange elsker jo B også. Det er et fullstendig irrelevant og overfladisk spørsmål du stiller TS. Jeg tipper du er hun som føler på mindreverdighetskomplekser ovenfor dama i venneparet. Hvis jeg har rett, synes jeg det er dårlig gjort av deg å legge ut så detaljert som du gjorde der, og så følge opp med denne.. Anonymkode: e0517...49c Med tanke på at TS ser ut til å ha forsvunnet fra tråden, føler jeg meg enda mer sikker på at min antakelse var rett. Jeg håper du finner selvtilliten og selvfølelsen din TS, men den finner du ikke ved å sammenligninge deg med venninner. Anonymkode: e0517...49c
Gjest ABM Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 Ho,ho,ho, flott tråd! Tar C jeg, småfeit, god og bred over baken og svære hengepupper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå