Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal starte i vikarjobb til sommeren. Jeg leverer bachelor i juni, men vil ikke få autorisasjon før i juli.

Jeg har jobber som vikar i lignende stilling to somre på rad tidligere. Har også 1 barn som jeg fikk 1 års ansiennitet for da jeg jobbet som sommervikar under utdanningen. 

Mitt spørsmål er; hva slags dokumentasjon skal jeg sende inn? Frykter å bli lønnet som ufaglært den første måneden. Vil gjerne ha lønn etter det jeg har krav på, men jeg vet ikke hva slags dokumentasjon jeg skal levere inn. Skal jeg sende inn karakterutskrift for å vise til alle eksamener som er bestått til nå? Skal man levere inn fødselsattest på barn? 

Takk på forhånd!

Anonymkode: 1ae2d...cd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du leverer:

-Attester fra alle tidligere arbeidsforhold.

-Fødselsattest for barnet ditt dersom du ikke var i jobb da du fikk barnet.

-Vitnemål/karakterutskrift fra den høyeste relevante utdanningen du har.

-Når du får autorisasjon leverer du denne. 

Anonymkode: 3cdb7...92d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skal starte i vikarjobb til sommeren. Jeg leverer bachelor i juni, men vil ikke få autorisasjon før i juli.

Jeg har jobber som vikar i lignende stilling to somre på rad tidligere. Har også 1 barn som jeg fikk 1 års ansiennitet for da jeg jobbet som sommervikar under utdanningen. 

Mitt spørsmål er; hva slags dokumentasjon skal jeg sende inn? Frykter å bli lønnet som ufaglært den første måneden. Vil gjerne ha lønn etter det jeg har krav på, men jeg vet ikke hva slags dokumentasjon jeg skal levere inn. Skal jeg sende inn karakterutskrift for å vise til alle eksamener som er bestått til nå? Skal man levere inn fødselsattest på barn? 

Takk på forhånd!

Kan du ikke spørre arbeidsgiver? 

Anonymkode: 758c5...97b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan du ikke spørre arbeidsgiver? 

Anonymkode: 758c5...97b

Det har jeg allerede gjort. Men så ville jeg spørre her og.

- TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...