Gå til innhold

Blir menn kåte av å se nakne damer i Naked Attraction?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir dere? Sånn at dere nå ta dere en runk?

Anonymkode: 53c56...b25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nakne damer gjør meg sort sett alltid kåt, men ikke slik at jeg må ta meg en runk.

Anonymkode: b76c3...930

• Liker 2
Skrevet

Damer er flotte å se på, damer som er trygge på seg selv og som våger å være nakne er enda flottere. Men jeg blir ikke kåt av å se en naken dame dersom hun ikke er i en seksuell setting eller kommuniserer noe seksuelt. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Slett ikke......blir faktisk mer kåt av ei dame som er litt sexy kledd, mer spennende å kle av ei. Det blir som ei julegave, de er mest spennende med papiret på 🙂 Da er det en fordel med pen innpakning 🙂

Anonymkode: 88bb2...6a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slett ikke......blir faktisk mer kåt av ei dame som er litt sexy kledd, mer spennende å kle av ei. Det blir som ei julegave, de er mest spennende med papiret på 🙂 Da er det en fordel med pen innpakning 🙂

Anonymkode: 88bb2...6a0

Sikkert en skuffelse da om puppene henger, fitta ikke er glattbarbert og hun har f.eks kviser eller strekkmerker? 

Anonymkode: 9b72e...204

AnonymBruker
Skrevet

For 30 år siden hadde jeg garantert blitt det. I dag skal det litt mer til enn å se noen nakne damer på TV, selv om det er et veldig koselig syn. 

Anonymkode: f95a1...c74

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sikkert en skuffelse da om puppene henger, fitta ikke er glattbarbert og hun har f.eks kviser eller strekkmerker? 

De fleste voksne menn ser faktisk bort fra bagateller som bryst som henger, busk, kviser og strekkmerker. Bare sånn til informasjon.... 😏

Endret av Troyamin
Endret grunnet staveleifer.
  • Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Har sett på det med samboeren, han er egentlig ganske kåt av seg, men dette ble kleint selv for han😅 Jeg blir ikke akkurat kåt av det programmet selv, snarere det motsatte 🤣

Anonymkode: d127a...eba

Skrevet

Nei. Men jeg veit att kvinner blir våt i trusa når de ser på "fifty shades"-filmene;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir dere? Sånn at dere nå ta dere en runk?

Anonymkode: 53c56...b25

Blir jo selvsagt kåt av de deiligste, men det er jo endel feite som gjør at man mister litt lysten også. 
Ine var virkelig flott. Perfekte pupper, kåt og gal. Elsker asiatiske jenter. 

AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (1 time siden):

De fleste voksne menn ser faktisk bort fra bagateller som bryst som henger, busk, kviser og strekkmerker. Bare sånn til informasjon.... 😏

Hvorfor er det kvinner som sier dette, men ikke menn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor er det kvinner som sier dette, men ikke menn? 

Det kan være fordi at nesten uten unntak,  så har oppegående voksne menn annet å gjøre, enn å snakke "sjit" på et kvinneforum😉 Når det er sagt, så har kvinner mannlige venner som kommer med innspill når de får høre hva såkalte "menn" kommer med av påstander. 

• Liker 4
Skrevet

Nei. Ironisk nok så synes jeg programmet var litt vel overfladisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (11 timer siden):

Jepp. Vi gjør det for å få tatt flere.

Anonymkode: 9eca2...7c4

Skrevet

Han luringen som sto igjen med de to asiatiske var heldig. Begge så helt utrolige ut. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jepp. Vi gjør det for å få tatt flere.

Anonymkode: 9eca2...7c4

🙄

AnonymBruker
Skrevet
Archer skrev (16 timer siden):

Nei. Men jeg veit att kvinner blir våt i trusa når de ser på "fifty shades"-filmene;)

Bare sånn til informasjon så blir vi kvinner våte i trusa av stort sett alle romantiske/erotiske scener i filmer. Trenger ikke være fifty shades for å få til det...

Anonymkode: 1aaea...d68

• Liker 1
Skrevet

Det er så behagelig og vakkert når jeg ser en kvinne som ikke spiller på sex og er forfinet med kirurgi. Alle naturlige kvinnekropper er som kunst for meg, og kunst er det ikke før hun har fått et aldrende utseende. Og ofte får jeg lyst til å kysse kroppen deres som gjør meg kåt, så jeg sliter litt med å ikke fantasere om det. Jeg er heldigvis ikke på noen nudiststrender, jeg får så innmari lyst til å kysse, kose og snakke med dem🤭

Jeg elsker å kysse på "urørte" steder, Suge på tær, anklene, blodårer, åreknuter, knehaser, utside og innside av lår, på hoftene, rundt navlen og oppover til jeg treffer et hærlig tungekyss, det får meg til å svelge av kåthet.

Jeg tenner på eldrende damer, fantasien går ofte spinnvill, fordi jeg vet de er så deilige kyssere.

Oppsummert: jeg blir ikke kåt av å se en naken kropp på tv, jeg blir ikke kåt før jeg fantaserer. Sånn er det vel for de fleste?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (20 timer siden):

Hilsen kvinne? 😂 Du tar feil.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare sånn til informasjon så blir vi kvinner våte i trusa av stort sett alle romantiske/erotiske scener i filmer. Trenger ikke være fifty shades for å få til det...

Anonymkode: 1aaea...d68

Vi kvinner blir ofte våte i trusa pga utflod.

Anonymkode: b30c5...056

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne da, men kåt store deler av dagen og veldig lett antennelig. Klarte nesten ikke å se ferdig Insider på FEM om swingersmiljøet, for jeg måtte gå og onanere hele tiden. Og det var jo stort sett ikke spesielt sexy mennesker i et veldig usexy lokale. Jeg kan også bli kåt bare av å se folk kline heftig på film eller i serier. 

Men Naked Attraction gjør ikke at det dunker LITT mellom beina engang, helt aseksuelt program for meg. 

Anonymkode: 82d6f...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...