Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Jeg lurer på om det går an å laste ned mp3-filer til mobilen via wap, eller må man ha denne kabelen (som jeg ikke har) for å få lastet ned musikk til mp3-spillern på telefonen?
Dru Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Det blir fort dyrt å laste ned mp3-filer via wap (gprs). Hvis telefonen har blåtann, og pc-en har blåtann, så kan du overføre på den måten.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Tør nesten ikke si det, men jeg vet ikke om pc'n har blåtann... For jeg vet ikke hva det er - bortsett fra at jeg vet at mobilen min har det. Pc'n er noen år gammel - blåtann er vel noe som har kommet i det siste? Eller... :klø:
jolie Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Du kan jo kjøpe en sånn bluetooth-stick og koble til pc'en via en usb-port.
Dru Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Tør nesten ikke si det, men jeg vet ikke om pc'n har blåtann... For jeg vet ikke hva det er - bortsett fra at jeg vet at mobilen min har det. ← Blåtann er trådløs dataoverføring. Pc-en din har mest sannsynlig ikke det. Så da anbefaler jeg deg jolies løsning, eller å rett og slett kjøpe en kabel.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Ja, da blir det vel kabelkjøp da! Noen som kan fortelle meg om det er lettvindt å overføre musikk til mobilen? Ser for meg at jeg sitter her med en kabel og skjønner NULL av hvordan jeg gjør det...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 Her er eksempler på bluetooth og ir dongler til å putte i USB porten på pc'n. Vil tro de aller fleste el butikker har slike. Hva man foretrekker av det og kabel er selvfølgelig en smakssak, men fordelen med trådløs overføring er at en slik dongel kan du bruke selv om du skifter telefon(så lenge telefonen har bluetooth), mens en kabel stort sett bare passer til telefonen du har kjøpt den til pga forskjellige kontakter i de ulike telefonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå