Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min spiller et spill på PCen som jeg ikke er en del av. Leauge of legends. De vil ikke ha meg så mye med siden jeg ikke er noe god spiller. Jeg ønsker ikke å sitte der å bare spille alene for å øve meg når jeg føler han ikke inkluderer meg så mye. Det er ikke et spill man spiller alene. 

Anonymkode: 1c320...477

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Om det er et spill du har lyst til å spille, så må du jo selvfølgelig gidde å legge ned jobben for å bli en bedre spiller?

Forventer du virkelig at kjæresten din må ha deg med på et spill som er avhengig av et godt lag, bare fordi dere er sammen?

Hva med resten av laget hans? Som du sier, det er et spill som krever et godt lag. Ganske respektløst ovenfor de andre, om han insisterer på å ha med den ikke-så-gode dama, og han risikerer vel å bli stående uten lag. Hvem gidder å spille med en som alltid vil ha med den ikke-så-gode dama?

Her får du ta ansvar selv, og øve deg på spillet :) 

Kanskje du kan finne noen på eget nivå å spille med ei stund? Det kreves egeninnsats rett og slett, og det er ikke kjæresten din sin feil. Like lite som han kan gjøre deg god i fotball eller ski. Dy forventer vel ikke 

Anonymkode: 4ecd3...ccc

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han vil nok heller at du skal spille litt lommetennis med ham. Kanskje han kaller opp spillet etter deg: 

The legend of pocket tennis🙌

Endret av ShivaSol
Gjest Skogsalv
Skrevet

Er det et spill du har interesse for selv,,sånn egentlig ? Eller for å få mere tid sammen? 

Uansett, så bør kjærestetid gå foran gamingtid ( om det går ut over forholdet) 

Skrevet

Spør ham om han kan spille litt med deg innimellom, slik at du får øvd deg. Jeg syns den første kommentaren du fikk her var ganske kjip. Typen min var ingen gamer da vi møttes, og nei, selvfølgelig ble han ikke med på raids med gjengen min i starten. Men jeg presterte fint å legge av tid til å spille med ham også, slik at han lærte seg spillet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...