Elidaa Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Siden saken om Jeffrey Epstein ble kjent, har jeg lest at Bill Gates kjente godt til Epstein. Til og med etter at han ble dømt for seksuelle forbrytelser mot mindreårige, holdt Bill Gates kontakten med Epstein. Sier det dere noe om Gates? Er dette riktig person sette sin tillit til? Men det som overasker meg er at offentlige media nå går ut med dette. https://www.dagbladet.no/kjendis/knytter-skilsmissen-til-sexforbryter/73750880 Hva tenker dere?
Gjest byråkrati Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Det er mer korrupsjon og annen dritt blant de som har mye makt enn man er klar over. Det gjelder også innlands i Norge. Har du mye penger, har du mye makt. Har du mye makt er det mye som ikke vil komme frem i offentligheten. Det er nok mange individer man kunne sett nærmere på som har vært på øya til Epstein, men de sitter altså meget trygt med sine enorme formuer. Dessverre. At Gates evt har vært der og gjort sitt ville ikke overrasket...
Nalini Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Ikke overraskende. Det er mange som var med Epstein og hans slaveri av jenter. Prins Andrew er en av de mest kjente, men mange var med på dette, Bill Clinton blant annet. Også norske (en viss Terje RL) ledere har vært der, men aviser vil ikke skrive om dette. De blir beskyttet av at de samme personene eier og kontrollerer mediene.
Elidaa Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2021 Ja det er en liste med mange kjente mennesker de fleste ser på som ålreite mennesker. Men Bill Gates har en veldig stor og innflytelsesrik posisjon akkurat nå. Det er bekymringsverdig at nettopp han viser seg å være så scetchy. Bare se hvordan andre i maktposisjoner har mistet mye makt på grunn av lignende.
Druid Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 (endret) Elida88 skrev (29 minutter siden): Siden saken om Jeffrey Epstein ble kjent, har jeg lest at Bill Gates kjente godt til Epstein. Til og med etter at han ble dømt for seksuelle forbrytelser mot mindreårige, holdt Bill Gates kontakten med Epstein. Sier det dere noe om Gates? Er dette riktig person sette sin tillit til? Men det som overasker meg er at offentlige media nå går ut med dette. https://www.dagbladet.no/kjendis/knytter-skilsmissen-til-sexforbryter/73750880 Hva tenker dere? Jeg tror dette er ren spekulasjon. Den eneste koblingen jeg ser mellom Epstein og Gates, handler om deres felles fokus på filantropi. Og gitt dette var knyttet til Bill og Melindas felles organisasjon, og Melinda skiller seg fra Bill, men ikke organisasjonen, så tror jeg vi kan konkludere med at problemet mer er det personlige forholdet mellom Melinda og Bill. Epstein var et sosialt kryp : han brukte sine kontakter og penger for å stige i anseelse. Det er ikke vanskelig å se HVORFOR folk hadde tilknytning til han. Fokuset på at han likte å kjøpe sex av tenåringer er overdimensjonert. Det sagt er Bill Gates en mann med mange penger som ønsker å bruke dem opp. Vi trenger ikke ha noe tillit til han , kun utnytte gevinstene av det han gir. Endret 11. mai 2021 av Druid 2
Gjest Lawyam Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Dette er en nyhet som jeg ikke tror på i det hele tatt. Tviler enormt på at kona ville gått ut og sagt noe slik også.
Elidaa Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2021 Lawyam skrev (26 minutter siden): Dette er en nyhet som jeg ikke tror på i det hele tatt. Tviler enormt på at kona ville gått ut og sagt noe slik også. Så bare tilfeldig at hun begynte å søke rådgivning ang skilsmisse samme tid som det ble offentliggjort i media at Jeffrey Epstein ble siktet i en massiv sak som omhandlet sex med mindreårige og menneskehandel, og at dette var en som det ble offentliggjort at Bill hadde hatt kontakt med? 1
parmanoia Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Det er helt skremmende hvor maaaaaaange samfunnstopper som har hatt kontakt med Epstein. 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Elida88 skrev (3 minutter siden): Så bare tilfeldig at hun begynte å søke rådgivning ang skilsmisse samme tid som det ble offentliggjort i media at Jeffrey Epstein ble siktet i en massiv sak som omhandlet sex med mindreårige og menneskehandel, og at dette var en som det ble offentliggjort at Bill hadde hatt kontakt med? Tja, kan jo tenkes at hun visste at ved en eventuell skilsmisse så måtte det foreligge vesentlige begrunnelser for å komme best mulig ut av oppgjøret? Dette høres absolutt ut som en vesentlig begrunnelse. Og nå er yngste 18 år - muligens det ikke er helt tilfeldig heller.
solmåneogstjerner Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 parmanoia skrev (2 minutter siden): Det er helt skremmende hvor maaaaaaange samfunnstopper som har hatt kontakt med Epstein. Til og med kronprinsesse Mette-Marit. Men det er da ingen som tror at hun støtter menneskehandel og barneprostitusjon av den grunn. Eller har vært med på det. https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-sier-utlandet-om-skandalen/71892506
Gjest byråkrati Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 52 minutter siden, Elida88 said: Ja det er en liste med mange kjente mennesker de fleste ser på som ålreite mennesker. Men Bill Gates har en veldig stor og innflytelsesrik posisjon akkurat nå. Det er bekymringsverdig at nettopp han viser seg å være så scetchy. Bare se hvordan andre i maktposisjoner har mistet mye makt på grunn av lignende. Jeg tror det er vanskelig å overleve som innflytelsesrik menneske i USA om du er en "bra" person. Dersom du er imot noe av det korrupte osv som skjer der, så blir du skvist ut av andre mektigere og rikere mennesker. Noe som gjør at der er en slags evolusjon av kjipe mennesker i makteliten, om du vil. Det kan alltids være unntak, men man må uansett ha mage for å tåle se mye jævlig uten å impulsivt reagere på alt, for å overleve. Når noen mister makt grunnet en skandale, så er det gjerne andre mektige som står for lekkasjer og som bidrar til at de mister makt. Epstein kjøpte vel øya si i 1998? Da eide han allerede en øy i nærheten og det var allerede rykter om Epstein sine seksuelle preferanser. Epstein har altså drevet på i minst 10 år før han ble tatt. Selv om det allerede var kjent i sirkler hva han drev med. Han var en gammel mann, og jeg tviler voldtekt var noe han begynte med i midtlivskrisen. 35 minutter siden, Druid said: Jeg tror dette er ren spekulasjon. Den eneste koblingen jeg ser mellom Epstein og Gates, handler om deres felles fokus på filantropi. Og gitt dette var knyttet til Bill og Melindas felles organisasjon, og Melinda skiller seg fra Bill, men ikke organisasjonen, så tror jeg vi kan konkludere med at problemet mer er det personlige forholdet mellom Melinda og Bill. Epstein var et sosialt kryp : han brukte sine kontakter og penger for å stige i anseelse. Det er ikke vanskelig å se HVORFOR folk hadde tilknytning til han. Fokuset på at han likte å kjøpe sex av tenåringer er overdimensjonert. Det sagt er Bill Gates en mann med mange penger som ønsker å bruke dem opp. Vi trenger ikke ha noe tillit til han , kun utnytte gevinstene av det han gir. Ja, det er personlige forhold som er grunnen til bruddet. Det er ikke som om Melinda først nå fant ut Gates sin tvilsomme oppførsel. Dette er nok mer en pr kampanje for Melinda enn noe annet. Hun bryr seg selvsagt ikke om dette, da hadde hun skilt seg for lenge siden.
Druid Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 Elida88 skrev (7 minutter siden): Så bare tilfeldig at hun begynte å søke rådgivning ang skilsmisse samme tid som det ble offentliggjort i media at Jeffrey Epstein ble siktet i en massiv sak som omhandlet sex med mindreårige og menneskehandel, og at dette var en som det ble offentliggjort at Bill hadde hatt kontakt med? Sannsynligvis. På dette tidspunktet var dette velkjent for de fleste. Mediadekningen av Epstein hadde pågått lenge før han ble siktet i 2019. Og det er ingen sjangs for at ikke Melinda hadde vært knyttet i kontakten til Epstein.
Druid Skrevet 11. mai 2021 #13 Skrevet 11. mai 2021 parmanoia skrev (7 minutter siden): Det er helt skremmende hvor maaaaaaange samfunnstopper som har hatt kontakt med Epstein. Folk, spesielt i Europa, skjønner ikke konseptet filantropi og hva det betyr nettverksmessig. Det er helt naturlig.
Gjest AntonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 6 hours ago, parmanoia said: Det er helt skremmende hvor maaaaaaange samfunnstopper som har hatt kontakt med Epstein. Det er sånn deep state kontrollerer samfunnstopper. Har du en pedo-video av noen, gjør de alt du ber dem om. Epstein var en del av deep state maskineriet.
Filla_2375 Skrevet 11. mai 2021 #15 Skrevet 11. mai 2021 (endret) 8 hours ago, Druid said: Jeg tror dette er ren spekulasjon. Den eneste koblingen jeg ser mellom Epstein og Gates, handler om deres felles fokus på filantropi. Pedo-filantropi😂 Endret 11. mai 2021 av Filla_2375 1
Drizzt Skrevet 11. mai 2021 #16 Skrevet 11. mai 2021 Elida88 skrev (9 timer siden): Siden saken om Jeffrey Epstein ble kjent, har jeg lest at Bill Gates kjente godt til Epstein. Til og med etter at han ble dømt for seksuelle forbrytelser mot mindreårige, holdt Bill Gates kontakten med Epstein. Sier det dere noe om Gates? Er dette riktig person sette sin tillit til? Men det som overasker meg er at offentlige media nå går ut med dette. https://www.dagbladet.no/kjendis/knytter-skilsmissen-til-sexforbryter/73750880 Hva tenker dere? Jeg tenker at man må ha ganske lav kildekritikk for å lese Dagbladet og referere til dem. Jeg tenker også at det er 100 andre grunner for at 2 personer skiller lag etter så mange år og det er mer sannsynlig at en av dem har funnet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå