Gå til innhold

Hvor mange testet negativ 9 dpo på morgen urin for så å få positiv senere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler løpet er så kjørt nå med negativ test 9 dpo😞 har hatt mye murringer denne syklusen fra 5 dpo så jeg hadde så mye håp denne gangen 😞 jeg er så nedfor nå etter den negative testen. Har prøvd i 10 mnd, vet flere må prøve lengre men jeg synes dette begynner å gå litt lang tid nå. Er det noen som har testet positiv senere etter negativ test 9 dpo på morgen? 

Anonymkode: 2b752...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

9 dpo er jo veldig tidlig da! Så ikke mist motet før mensen kommer, da er det greit.

Anonymkode: c2593...399

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tidligste jeg noengang har testet positivt var 10 dpo, og det var med tvillinger. Hvor tidlig kan tester slå ut i dag, egentlig? Kan man forvente positiv test 9 dager over, altså fem dager før man forventer mens?

Anonymkode: a69d2...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg testet negativt 10 dpo, og veeeldig svakt postitivt 12 dpo. Har hørt noe om at det er forskjellig hvor fort man produserer hcg, og at enkelte ikke tester positivt før etter ikm også😅 så jeg vil si at det fremdeles er håp, prøv igjen om noen dager🙈

Anonymkode: 772a2...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maaaange. Jeg skal ikke fortelle deg at du ikke bør teste så tidlig, for jeg gjorde det selv, men det er lett å bli stresset rundt det om du gjør det. Det er vel ikke før 14 dpo ca at testen kan forventes å være positiv, og det er en del som har opplevd at den har blitt positiv først etter det også. Ikke mist motet! 9dpo er veldig tidlig.

Anonymkode: 8f1bc...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg testet positivt 5 dager etter IKM, så ikke gi opp håpet enda 🤞🏼

Anonymkode: e9c95...cb7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for mange oppmuntrende svar. Vet jo innerst inne at det er tidlig, men hvis murringene fra 5 dpo hadde skyldes en graviditet så hadde den testen måtte slått ut nå.. 

etter jeg postet dette innlegge så har murringene bare økt og økt. Har aldri opplevd sånne murringer i dpo land før, bare dagen før tanta kommer og det er jo fortsatt 6 dager til. Så enten er det skikkelige pms denne mnd eller så må det jo være noe som skjer der inne. 

Anonymkode: 2b752...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg testet negativt 9 dpo og positivt 12 dpo😊

Anonymkode: 2ef73...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står jo til og med på testpakken, negativ 9 DPO er veldig sannsynlig selv om man er gravid. 

Anonymkode: 1eaf0...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg testet negativ 10 dpo og positiv 13 dpo. 

Anonymkode: 4b285...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...