Gå til innhold

Sotete øyensminke


MarianneE

Anbefalte innlegg

Synes den nye trenden med sotete øyne er kjempe tøff, men hvordan gjør man det? Hvilke produkter kjøper man? Har lyst og prøve meg på det nemelig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk en kajal som er litt myk, og legg den rundt hele øyet, også på våtkanten oppe og nede. Legg en ganske tynn strek under øyet, ellers risikerer du å se ut som en panda. Bruk en bomullspinne eller lignende til å mykne opp streken med. Legg en lys øyenskygge over øyelokket og helt opp til brynet. Så tar du en mørk øyenskygge og legger over hele øyelokket, og litt under øyet også. Ton den godt ut og opp. Avslutt med masse maskara. Voila! Sotete look er kjempefint med andre farger enn sort, f. eks. lilla eller brun.

En naturlig farge på leppene er penest til sterkt sminkede øyne. Jeg bruker en hudfarget lipliner over hele munnen, og Eight Hour Cream over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bruk ganske enkelt en øyenskygge over og under øyet i steden for kajal, som veldig for kan se hardt ut! Og prøv å hold deg unna sort! Bruk isteden brunt, eller andre farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg bruker ¨å gjøre følgende: jeg pudrer øyenområdet først med en transparent pudder, deretter en sort eller brun øyenskygget på lokket, og har ikke for mye skygge på... deretter bruker jeg en brun kajal på våtlinjen, og en sort kajal eller sort øyenskygge under det, og tar en vattpinne for å jevne det ut, så man ikke skal se ut som en panda :hoho:

Deretter til slutt kan du ta å duse det ned litt ved ¨å bruke en skimrende lysbrun skygge i globelinjen for å få et mildere uttrykk, og ha på masse sort mascara til slutt. FERDIG! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener at jeg hørte at i Det nye's nye blad om bare make up, stod det en oppskrift på sotete øyensminke.

Dette bladet finner du i bladhyllen, og koster en 50-lapp, og det er kaaanon mangen bra tips i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...