AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 Jeg har prøvd flere ulike selvbruningsprodukter opp gjennom åra og har ennå til gode å bruke et produkt som ikke stinker etter noen timer på huden. Hjelper ikke at de lukter godt ved påføring når det lukter fælt etterhvert. Noe produkt å anbefale? Bør helst også gi gyllen og ikke oransj farge. Anonymkode: 7f288...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Del Skrevet 11. mai 2021 https://www.sminkeforum.com/topic/2441-selvbruningstråden-leter-etter-selvbruning-og-vil-høre-erfaring/page/2/ jeg synes hun her er flink å beskrive. hun prøver ut flere forskjellige og beskriver farge, lukt og hvor lenge de sitter. Selv tenker jeg Glöd kan passe seg for de lukter ingenting. Anonymkode: 8028e...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Del Skrevet 11. mai 2021 Det som gjør at selvbruning stinker (DHA) er den sammen ingrediensen som gjør huden brun, så du får med andre ord ikke tak i selvbruning som ikke lukter selvbruning. Anonymkode: b9e1a...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. mai 2021 #4 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det som gjør at selvbruning stinker (DHA) er den sammen ingrediensen som gjør huden brun, så du får med andre ord ikke tak i selvbruning som ikke lukter selvbruning. Anonymkode: b9e1a...b5b Delvis sant, jeg har ikke prøvd mange - men synes faktisk at St Tropez i den hvite flaska til hun derre modellen lukter ganske mye mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Del Skrevet 17. juli 2022 Isle of Paradise er den jeg har brukt som lukter minst. Lukter ikke bruning ved påføring og ikke særlig etter den har sittet på huden heller. Mrs & Mrs Tannie lotion lukter karamell. Men denne har varme toner og føles klissete på huden i lang tid etter påførsel, helt til du dusjer. Og smitter veldig av på tøy. Anonymkode: 3225d...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Del Skrevet 17. juli 2022 James Read lukter ikke mye 😊 og gir fin farge! Anonymkode: d5e10...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Del Skrevet 18. juli 2022 Bondi sands. Lukter kun kokosolje... Min favoritt. Gir nydelig farge. Anonymkode: d810b...98c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Del Skrevet 18. juli 2022 Har enda tilgode å prøve en selvbruning som ikke får man til å se ut som en karamelluktende ompalumpa. Anonymkode: e1030...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Del Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har enda tilgode å prøve en selvbruning som ikke får man til å se ut som en karamelluktende ompalumpa. Anonymkode: e1030...0bc Isle of Paradise Anonymkode: 3225d...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå