Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd flere ulike selvbruningsprodukter opp gjennom åra og har ennå til gode å bruke et produkt som ikke stinker etter noen timer på huden. Hjelper ikke at de lukter godt ved påføring når det lukter fælt etterhvert. 

Noe produkt å anbefale? Bør helst også gi gyllen og ikke oransj farge. 

Anonymkode: 7f288...fb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det som gjør at selvbruning stinker (DHA) er den sammen ingrediensen som gjør huden brun, så du får med andre ord ikke tak i selvbruning som ikke lukter selvbruning.

Anonymkode: b9e1a...b5b

• Liker 1
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det som gjør at selvbruning stinker (DHA) er den sammen ingrediensen som gjør huden brun, så du får med andre ord ikke tak i selvbruning som ikke lukter selvbruning.

Anonymkode: b9e1a...b5b

Delvis sant, jeg har ikke prøvd mange - men synes faktisk at St Tropez i den hvite flaska til hun derre modellen lukter ganske mye mindre. 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Isle of Paradise er den jeg har brukt som lukter minst. Lukter ikke bruning ved påføring og ikke særlig etter den har sittet på huden heller.

Mrs & Mrs Tannie lotion lukter karamell. Men denne har varme toner og føles klissete på huden i lang tid etter påførsel, helt til du dusjer. Og smitter veldig av på tøy.

Anonymkode: 3225d...fe4

AnonymBruker
Skrevet

James Read lukter ikke mye 😊 og gir fin farge! 

Anonymkode: d5e10...88a

AnonymBruker
Skrevet

Bondi sands. Lukter kun kokosolje... Min favoritt. Gir nydelig farge. 

Anonymkode: d810b...98c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har enda tilgode å prøve en selvbruning som ikke får man til å se ut som en karamelluktende ompalumpa.

Anonymkode: e1030...0bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har enda tilgode å prøve en selvbruning som ikke får man til å se ut som en karamelluktende ompalumpa.

Anonymkode: e1030...0bc

Isle of Paradise

Anonymkode: 3225d...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...