AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Det dukker stadig opp reklame for Bon Prix, og tilsynelatende har de masse fint. Er det noen som vil dele erfaring med kjøp derfra? Anonymkode: 7056c...00a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Kjøpt fra der flere ganger. Litt varierende kvalitet der, så viktig å lese informasjon om stoff og tilbakemeldinger. Helt grei leveringstid (under 2 uker de gangene jeg har bestilt) og greit å returnere. Anonymkode: 508c0...555
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Fornøyd med klærne derfra,får de raskt. Men regningene deres skjønner jeg ingen ting av. Står ikke kontonumner,kidnummer eller dato. Anonymkode: 7f54d...d96
Wit Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Jeg har fått klær raskt, men sliter med å få betalt. Har endt opp med purring to ganger fordi jeg ikke fant regningen som jeg skulle betale. Fikk ettergitt purregebyr, men syns de har et utrolig tungvint system for å betale for varene. Foretrekker Klarna eller å betale med PayPal. Klærne er OK, men litt stor i størrelsen. Greit å returnere.
Cirkelin Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Har handlet derfra og er fornøyd. Levering på en drøy uke. Betalte med kredittkort ved bestilling uten problemer. Overraskende bra kvalitet på klærne, så lenge man hopper over helsyntetiske materialer. Størrelsene er rause. Jeg er ekstra fornøyd med at de har flere valgmuligheter mht størrelse pa mange av klærne (kortstørrelser, ekstra lang, petite). Jeg får nemlig verken kortere eller lengre armer og ben om vekten endrer seg, selv om mange av kjedebutikkene synes å tro det. Litt klønete å finne fram på sidene deres og sykt irriterende å se reklame for noe fint, for å oppdage at det enten er utsolgt eller er leveringstid på mange uker. Ofte kode for fri frakt eller 20% rabatt. Har ikke testet retur, for alt passet. 2
princeofithilien Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Artig at du laget denne tråden akkurat nå, for jeg har faktisk handlet av dem for første gang nå, og er litt frustrert! Jeg har en ganske stor bestilling inne, syntes de hadde mye fint, har venta en stund, men det er jo greit, det står at de har lageret sitt i Tyskland. Fikk en tekstmelding på søndag om at jeg kunne hente pakke på Meny-butikk her i Larvik på mandag, og gleda meg til det. Fikk ny tekstmelding på mandag om at pakka var klar til henting på Extra Tolvsrød - i Tønsberg! Jeg kjører ikke bil, det er mye smitte i Vestfold, og jeg har ikke tenkt å ta buss til Tønsberg for å hente en pakke! Jeg kontaktet dem, og fikk bare til svar at den kunne hentes der, og det var ikke noe å gjøre med det. Så den må nok gå i retur til dem... Kommer nok ikke til å handle med dem igjen. 😕 Litt synd, for det var mange klær der jeg hadde gleda meg til å få!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Les tilbakemeldingene nøye. Størrelsene kan variere noe enormt. Jeg kjøpte to gensere i samme størrelse, den ene var for liten og den andre kunne brukes som telt. Anonymkode: 94b0a...788
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Ok butikk, men størrelsene varierer verdig fra merke til merke. Har brukt dem flere ganger, kommer til å bruke dem igjen. Anonymkode: c2741...c1c 1
Bingo Bongo Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 Jeg har ikke vært fornøyd med kvaliteten på det jeg har kjøpt, så jeg tror det meste har gått i retur de gangene jeg har latt meg rive med. ... Retur har vært helt problemfritt.
Perelandra Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 Er stort sett fornøyd. Personlig synes jeg de har et bedre utvalg, og det er lettere å finne noe jeg liker hos dem enn for eksempel Ellos eller Zalando. Vær obs på at de bruker en del syntetiske stoffer av dårligere kvalitet, så jeg vil anbefale å se etter stoffer av naturmaterialer. Størrelsene kan også variere en del, men generelt er de romslige i størrelsen. Bestilte nylig to kjoler og én topp. Begge kjolene er såpass store at jeg vil bytte dem i en størrelse mindre. For meg er i "plus size-kategorien", er det et luksusproblem at klærne er for store. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå