AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Hei. Jeg har gått på p-piller i mange år og har som regel hoppet over pillefri uke, men av og til hadde korte blødninger innimellom. Jeg gikk for pillefri uke, men har ikke hatt mensen/noe form for blødning. Er dette normalt å erfare? Mildt bekymret for graviditet og tenker å teste i morgen for sikkerhetsskyld. Skal ha brukt pillene hver dag, men kan ha vært dager der man ikke tatt samme tidspunkt. hilsen ung og bekymret Anonymkode: 72472...f4a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hos meg så tar det ganske mange dager før jeg får blødning, gjerne etter jeg har startet opp på nytt brett. Anonymkode: b9c0e...021
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hos meg så tar det ganske mange dager før jeg får blødning, gjerne etter jeg har startet opp på nytt brett. Anonymkode: b9c0e...021 Krysser fingrene på det. Uken er gått og har startet på nytt brett idag, men har dårlig magefølelse for dette har aldri skjedd før. Bekymrer meg mye over hvordan å takle det hvis testen slår ut som positiv i morgen. Anonymkode: 72472...f4a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Har du fått testet deg? Jeg opplevde en sjelden gang at jeg ikke fikk blødning i pillefri uke, men jeg var aldri gravid. Anonymkode: 0b139...6b8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Står i bruksanvisningen at man kan oppleve at det ikke kommer blødning i pillefri uke. Ikke noe å være bekymret over. Ganske normalt. Anonymkode: b9d91...c1c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Hei! jeg fikk «ikke gravid» og er enormt lettet. Fravær fra mens har jeg ikke opplevd før under pillefri uke før. Framover skal jeg være litt mer slavisk på å ta pillen i ca tilsvarende tidspunkt hver dag, har engstet meg enormt da det er virkelig ikke tiden for å få barn for min side. Visste ikke at man kan ha fravær fra menstruasjon. Det var ingen tegn til kramper eller noe som jeg pleier å få når det er gått 2-3 dager inn i pillefrie uken, og når det har gått en uke og jeg startet på ny brett fikk jeg veldig dårlig magefølelse... Bra å få testet! ts Anonymkode: 72472...f4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå