AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Del Skrevet 11. mai 2021 Hei, jeg har aldri handlet fra Footway før. Jeg ser det er et svensk foretak, men at de har lager i Norge. Betyr det at man kan handle på den norske siden uten å risikere toll/mva? Noen som vet? Anonymkode: 31a38...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Del Skrevet 11. mai 2021 Har handlet mye på footway, har aldri betalt noe toll o.l Anonymkode: 34481...63f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Del Skrevet 11. mai 2021 Ja:) Har selv bare gode erfaringer med Footway og har handlet fra dem flere ganger. Anonymkode: 9d66e...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 11. mai 2021 #4 Del Skrevet 11. mai 2021 gode erfaringer her også, betaler ikke toll og ikke frakt og gratis retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Del Skrevet 11. mai 2021 Handlet MYE fra footway! Aldri toll, gratis frakt og av og til billiger. Jeg sjekker alltid brandosa.no før jeg bestiller på footway. Du kan få skoene billigere på brandosa Anonymkode: 6a73b...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå